Ratsastusseuran organisaatio ja vastuunjako

8)  Ratsastusseuran organisaatio ja vastuunjako

• Seuran hallitus ja työnjako, roolit seurassa
  • Muut toimijat ja tehtävät

RS Majoranin hallitukseen on pyritty rekrytoimaan paljon seuratoiminnasta kiinnostuneita ihmisiä, jotta työmäärää saadaan jaettua. Ajatuksena on hyödyntää jokaisen osaamista ja sen hetkisiä mahdollisuuksia osallistua seuratoimintaan parhaalla mahdollisella tavalla. Esimerkiksi kunkin seurakisan järjestelyihin on nimetty vähintään kolme henkilöä, jotta hallituslaiset voivat myös itse kilpailla kisajärjestelyiden kärsimättä. Kaavioon on kirjoitettu kuvaus jokaisesta hallitustoiminnassa mukana olevasta henkilöstä, hänen tehtävästään ja vahvuuksistaan.

Kaikki osallistuvat kokouksiin mahdollisuuksiensa mukaan, mutta asioita edistetään kokousten välillä myös sähköpostitse ja hallituksen omassa Facebook-ryhmässä. Kokouksia pidetään noin kuukauden välein lukuun ottamatta kesää ja joulunaikaa, jolloin pidetään kokoustaukoa.

Ratsastusseuramme internetsivut löytyvät osoitteesta http://ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com.

Hallituslaisten esittelyt ja yhteystiedot löytyvät TÄÄLTÄ.