Seuratuotteet

Seuratuotteita voi nyt tilata Hööksin kautta, tee tilauksesi viimeistään 28.4. osallistuaksesi ryhmätilaukseen!

Voit tehdä tilauksesi joko

• sähköpostilla suoraan liikkeeseen: vantaa@hooks.fi (ks. ohjeet alempana)
  • tai käydä Vantaan myymälässä sovittamassa vaatteita ja tehdä tilauksesi henkilökunnan avustuksella.

Seura on maksanut valmiiksi logoaihion teon kahteen eri kokoon, eli takin selkämykseen sopivan isomman koon, sekä pienemmän jonka voi brodeerata esim. rintaan, hihaan tai hattuun.

Itse brodeeraus maksaa tilaajalle 18,90 € /kpl isompi koko ja 7,99 €/kpl pienempi koko.

Logon värin voit valita itse sivustolta löytyvästä värivalikoimasta.

Toimitusajat ryhmätilauksissa ovat valitettavasti tällä hetkellä melko pitkät, 6-8 viikkoa (nettisivuilla näkyvät toimitusajat eivät pidä paikkaansa), joten paksumpaakin vaatetta kannattaa jo tilata syksyä varten.

Kaikki ryhmätilaukseen osallistuvat tilaukset pitää olla perillä viimeistään sunnuntaina 28.4., jolloin tilauksemme lähtee eteenpäin. Voit tehdä tilauksesi tämän jälkeenkin koska vaan, mutta ryhmätilauksesta saamme alennusta ad 15%, mikäli tilauksia tulee riittävä määrä.

Määräalennus Classic Collection:

Alennus on 10 %, kun samaa vaatetta ostetaan 10-19 kpl.
Alennus on 15 %, kun samaa vaatetta ostetaan vähintään 20 kpl.

Määräalennus brodeerauksesta:

Alennus on 10 %, kun samaa brodeerausta tilataan vähintään 10 kpl.
Alennus on 15 %, kun samaa brodeerausta tilataan vähintään 20 kpl.

Jokainen tekee siis tilauksensa itse, joko myymälässä tai sähköpostilla, ja tuotteen saavuttua noutaa omansa Hööksin Vantaan myymälästä. Tuotteet maksetaan noudon yhteydessä. Tilatessasi sitoudut myös lunastamaan tuotteen.

(Mikäli et pääse noutamaan tuotettasi myymälästä, ole yhteydessä, voin tarvittaessa ryhmätilauksen osalta noutaa muidenkin tuotteita ja toimittaa tallille. Tällöin maksu esim. Mobile Paylla etukäteen. /Milla 044 018 4123)

Hööksin seuratuotevalikoima löytyy täältä:

Klubi/seuravaatteet naiset | Hööks – Tee ostoksesi netissä tai myymälässä - Hööks (hooks.fi)

ja liivi: Liivi Delaire Fairfield® - Hööks (hooks.fi)

Myös esimerkiksi tätä takkia saa brodeerauksella:

Takki Acacia JH Collection® - Hööks (hooks.fi)

Saatavilla on  myös musta peruslippis (tuotenumero 161000, kuvaa ei valitettavasti löydy sivustolta) johon pystyy seuran logon brodeeraamaan. Sen hinta on 8,90 € + brodeeraus 7,99 €.

Periaatteessa voit tilata brodeerattuna ylläolevien lisäksi minkä tahansa muunkin Hööksin tuotteen, kunhan materiaali sopii brodeeraukseen. Tuote pitää kuitenkin olla sellainen, joka löytyy keskusvarastolta, eli saatavuus kannattaa varmistaa myymälän henkilökunnalta. Lisätietoja brodeerauksista täältä: Hööks (hooks.fi)

Jos tilaat sähköpostilla laita otsikoksi ”Majoran seuratuotteet yhteistilaus” ja viestiin:

-          nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi

-          brodeerattava tuote (+tuotenumero), koko, kappalemäärä

-          brodeeraus (“RS Majoranin logo”, tai jos haluat mahdollisesti nimesi tai muuta tekstiä)

-          kuvion sijainti (esim. selkä, rinta, hiha oik./vas.)

-          ja väri

-          tekstibrodeerauksiin lisäksi haluatko suoran vai kaarevan muodon, 1 vai 2 riviä (jos pidempi

teksti), sekä haluamasi fontti

-          väri- ja muotovaihtoehdot sekä fonttimallit täällä: Hööks (hooks.fi)

Mahdollisissa kysymyksissä voit olla yhteydessä Milla Nisulaan, puh 044 018 4123

Majoranin verryttelypukuja on tilattu useaan otteeseen,
© Maija Virtanen.

RS Majoran järjestää jäsenilleen ja muille Leppävaaran tallilaisille mahdollisuuden tilata yhteishenkeä kohottavia, laadukkaita seuratuotteita. Tuotteet liittyvät ratsastukseen ja tallillaoloon. Tilauksia järjestetään pääsääntöisesti joka vuosi, monena vuonna jopa useaan kertaan ja useita eri tuotteita. Tuotteet maksetaan seuran tilille annettua viitenumeroa käyttäen, seura ei laskuta.