Tia Mutikainen

Tia Mutikainen ja Four Elise SM-hallimestaruuden palkintojenjaon jälkeen. Kuva Mutikaisten kuva-arkistosta.

Menestystä seuran väreissä on ehtinyt hankkia ratsastuskoulun omistajien, Hannelen ja Heikin tytär, Tia Mutikainen.

Juniorina ja nuorena ratsastajana Mutikainen on kilpaillut Four Elisen ja Mr. Murphyn kanssa Suomessa kouluratsastuksessa kansallisella ja kansainvälisellä tasolla.

Saavutuksista löytyykin Four Elisen kanssa junioreiden kouluratsastuksen hallimestaruus vuodelta 2010 ja nuorten ratsastajien hallikisojen SM-pronssi vuodelta 2012.

Tia Mutikainen on edustanut seuraa myös PM-kisoissa ja muissa kansainvälisissä kisoissa. Vuosien saatossa hänen kilpakumppaneitaan ovat olleet Chuzbina, Four Elise, Siroko ja Mr. Murphy. Hän on ratsastanut myös Polarilla.

Lue myös 13.12.2014 julkaistu Tiia Jokelan kirjoittama juttu Tia Mutikaisesta (alla liitteenä). Juttu on RS Majoranin 25-juhlavuoden julkaisusarjan viimeinen osa.