RS Majorania edustavia ratsukoita

Teemu ja Seppo Lohjan aluemestaruuskisoissa 11.9.2016. Luokkana FEI Vaativa B Junioreiden esiohjelma 2009, sijoitus 5/30, prosentein 62.25! Kuva: Camilla Finne
Eva ja Safi
Sofia Sinisalmi v. 2018
Viivi Sahramo ja Adriana HIHS:ssä 2019

RS Majoranin nimissä kilpailee ratsukoita myös alue- ja kansallisella tasolla ratsastuskoulun ulkopuolella.

Menestystä vuosien varrella ovat keränneet erityisesti Mutikaisen perhe, Hannele, Heikki ja tytär Tia sekä muutamat "perusmajoranilaiset" kuten Teemu Ahtee ja Eva Nurminen. Vuosien varrella myös ratsastuksenopettajat ovat edustaneet / edustavat seuraa alue- ja kansallisella tasolla este- ja kouluratsastuksessa.

Eeva Kaartinen on kilpaillut vammaisratsastuksen arvokisoissa ja SM-kisoissa 2000-luvun alussa, mm. MM-kisoissa Belgian Moorselessa syyskuussa 2003, hän on edustanut siis RS Majorania. Vammaisratsastuksessa seuraa on edustanut kilpauransa alkuvaiheissa myös Katja Karjalainen, joka on sittemmin edustanut Suomea myös paralympialaisissa.

Vuonna 2019 kisaluvan RS Majoranin nimissä lunastaneet:

A-lupa eli kansallinen kilpailulupa

• Teemu Ahtee