Sähköinen kisailmoittautuminen

Ohjeet sähköiseen kisailmoittautumiseen

- Ilmoittautuminen tapahtuu RS Majoranin nettisivuilla, Kilpailut-alasivulla.

- Ilmoittautuminen ei ole nopeuskilpailu, vaan kaikki ilmoittautumisaikana ilmoittautuneet ovat samalla lähtöviivalla.

- Jos kilpailijoita on enemmän kuin kisoihin mahtuu, arvotaan arvontakoneen kautta osallistujat. Ne, jotka eivät mahdu kisoihin, ovat ”suojassa” loppukauden ajan, eli pääsevät jatkossa varmasti kaikkiin haluamiinsa kisoihin.

- Jos kisojen luokkiin on ilmoittautunut osallistujia tasaisesti, suunnilleen sama määrä kaikkiin luokkiin, arvonta koskee kaikkia kilpailuluokkia. Jos ilmoittautuneiden määrä jakautuu epätasaisesti, arvonta kohdistetaan luokkiin, joissa on erottuvasti eniten ilmoittautumisia.

- Mikäli kisaaja ei mahdu mukaan, ilmoitetaan hänelle tästä viimeistään lähtölistojen julkaisun yhteydessä.

Täytä lomakkeeseen seuraavat tiedot:

1. Etu- ja sukunimi

2. Oletko seuramme jäsen

3. Toiveluokka (huomioithan, että opettajalla on mahdollisuus vaihtaa luokkaasi esimerkiksi hevos- ja ponivalintojen takia)

4. Toiveratsu

5. Toive talkootehtävästä (kisajärjestävät jakavat lopulliset tehtävät)

6. Haluatko leipoa? (vapaaehtoista, mutta ilmoitathan siitä meille! Myös leivonnasta saa talkoopisteitä.)

7. Puhelinnumero

8. Vapaa kenttä, johon voit laittaa tietoa esimerkiksi kisapäivän aikataulustasi tai mahdollisista rajoitteista liittyen talkootehtäviin.

Mikäli sinulla herää kysymyksiä liittyen ilmoittautumiseen, olethan yhteydessä kisajärjestäjiin tai johonkin hallituksen jäseneen. Yhteystiedot löydät RS Majoranin Hallitus-alasivulta.