Heikki ja Hannele Mutikainen

Hannele ja Heikki Mutikainen ovat edustaneet Ratsastusseura Majorania kaikilla tasoilla, Helppo B-tasoisista luokista aina Grand Prix -luokkiin. Heikki on voittanut vuonna 2000 Breeders Prize -kilpailun hevosella Rousseau. Kilpailu on arvostettu kasvattajapalkinto, ja josta palkitaan myös merkittävällä palkintosummalla. Nuorten hevosten 5-, 6-, ja 7-vuotischampionaatteja ja sijoituksia on Heikin nimissä hevosilla Ringo, Centurion, Vento, Ikaros, Solo, Rousseau ja Entrap. Vaikeissa koululuokissa voittoja ja sijoituksia on tullut mm. Wonnemanilla, Broby Semellellä, Ringolla ja Entrapilla.

Hannele on Majorania edustaessaan voittanut ja sijoittunut hevosilla Nicoline, La Bamba, Källbackas Ettore, Rosmarin, Rothschilde ja Rhapsody.

Ennen RS Majoranin aikaa Hannele ja Heikki Mutikainen ovat saavuttaneet juniorien, nuorten ja seniorien luokissa yhteensä 15 Suomen mestaruusmitalia (kuusi kultaa, neljä hopeaa ja viisi pronssia), kolme Pohjoismaiden mestaruusmitalia (kullan ja kaksi pronssia) ja kolme EM-mitalia (hopea ja kaksi pronssia). Hannele edusti tuolloin Helsingin Ratsastajia ja Heikki Suomen Kenttäratsastusseuraa KF:ää. Lisäksi saavutuslistan kruununa ovat useat kansainväliset sijoitukset Saksassa, Tanskassa ja Ruotsissa.

Hannelen työparina arvokisoissa ja kansainvälisillä kentillä ovat olleet Itard, Magnus ja myöhemmin arvostettuna jalostusorina tunnettu Rothschild J. Heikin menestyshevosia ovat puolestaan olleet Ben Hur, Fanfyr, Majoran ja Panta Gruel.