Seuratuotteet

RS Majoranin logolla varustettuja seuratuotteita voit tilata Hööksin kautta

Voit tehdä tilauksesi joko sähköpostilla suoraan liikkeeseen: vantaa@hooks.fi (ks. ohjeet alempana), tai käydä Vantaan myymälässä sovittamassa vaatteita ja tehdä tilauksesi henkilökunnan avustuksella.

Seura on maksanut valmiiksi logoaihion kahteen eri kokoon, eli takin selkämykseen sopivan isomman koon, sekä pienemmän, jonka voi brodeerata esim. rintaan, hihaan tai hattuun. Logon värin voit valita itse sivustolta löytyvästä värivalikoimasta.

Itse brodeeraus maksaa tilaajalle 18,90 € /kpl isompi koko ja 7,99 €/kpl pienempi koko (hinnat 5/2024, tarkista mahdolliset muutokset Hööksistä), eli kokonaishinta on tuotteen hinta + brodeerauksen hinta.

Tuotteet noudetaan niiden saavuttua Hööksin Vantaan myymälästä ja maksetaan noudon yhteydessä. Tilatessasi sitoudut myös lunastamaan tuotteet.

Kaupankäynti tapahtuu Hööksin ja ostajan välillä ja mahdolliset reklamaatiot pitää tehdä suoraan liikkeeseen, seura ei ole osapuolena kaupoissa.

Hööksin seuratuotevalikoima löytyy täältä:

Klubi/seuravaatteet naiset | Hööks – Tee ostoksesi netissä tai myymälässä - Hööks (hooks.fi)

Lisäksi esim. nämä takit:

Takki Acacia JH Collection® - Hööks (hooks.fi)

ja liivi: Liivi Delaire Fairfield® - Hööks (hooks.fi) sopivat hyvin brodeerattaviksi.

Saatavilla on  myös musta peruslippis (tuotenumero 161000, kuvaa ei valitettavasti löydy sivustolta) johon pystyy brodeeraamaan logon. Sen hinta on 8,90 € + brodeeraus 7,99 €.

Periaatteessa voit tilata brodeerattuna yllä olevien lisäksi minkä tahansa muunkin Hööksin tuotteen, kunhan materiaali sopii brodeeraukseen. Tuote pitää kuitenkin olla sellainen, joka löytyy keskusvarastolta, eli saatavuus kannattaa varmistaa myymälän henkilökunnalta. Lisätietoja brodeerauksista täältä: Hööks (hooks.fi)

Jos tilaat sähköpostilla laita viestiin:

• nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • brodeerattava tuote (+tuotenumero), koko, väri, kappalemäärä
  • brodeeraus (“RS Majoranin logo”, tai jos haluat mahdollisesti nimesi tai muuta tekstiä)
  • kuvion sijainti (esim. selkä, rinta, hiha oik./vas.)
  • ja väri
  • tekstibrodeerauksiin lisäksi haluatko suoran vai kaarevan muodon, 1 vai 2 riviä (jos pidempi teksti), sekä haluamasi fontti

Väri- ja muotovaihtoehdot sekä fonttimallit löytyvät täältä: Hööks (hooks.fi)

Mahdollisissa kysymyksissä voit olla yhteydessä Milla Nisulaan, puh 044 018 4123

Esimerkiksi kuvan takki 56,79€ (hinta toukokuu 2024)

Kuvan paita 40,88€ (hinta toukokuu 2024)
(Pikee Classic CRW® Naiset 24,90€ + pieni logo 7,99€ + teksti 7,99€)
Majoranin verryttelypukuja on tilattu useaan otteeseen,
© Maija Virtanen.

RS Majoran järjestää jäsenilleen ja muille Leppävaaran tallilaisille mahdollisuuden tilata yhteishenkeä kohottavia, laadukkaita seuratuotteita. Tuotteet liittyvät ratsastukseen ja tallillaoloon. Tilauksia järjestetään pääsääntöisesti joka vuosi, monena vuonna jopa useaan kertaan ja useita eri tuotteita. Tuotteet maksetaan seuran tilille annettua viitenumeroa käyttäen, seura ei laskuta.