Tervetuloa RS Majoranin pikkujouluihin lauantaina 26.11. klo 16.30 alkaen

20.11.2016

Ilmoittaudu nettisivujen kautta viimeistään to 17.11., ota mukaan n. 3 euron hintainen lahja ja 2 euroa osallistumismaksua

RS Majoranin perinteiset pikkujoulut

lauantaina 26.11.2016 klo 16.30-n.20 Carlbergin seuratalolla

os. Nuorisontie 10, 02920 Espoo (Vanhakartanossa, Koillis-Espoossa, Kehä III:n kupeessa, ruotsinkielisen nuorisoseuran Gammelgård ungdoms- och allmogeföreningin tiloissa)

Joulupuuroa, torttuja, pipareita, glögiä, stipendien, palkintojen (mm. mestaritaluttajat ja ahkerat), lahjojen ja merkkien jakoa, ohjelmaa (huom! tänä vuonna ei näytelmää) sekä juhlatunnelmaa.

Tuothan mukanasi kolmen euron arvoisen lahjan tontun säkkiin.

Sitovat ilmoittautumiset seuran internetsivujen kautta (ilmoitustaululle EI tule listaa, www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com) ILMOITTAUTUMISLOMAKKEESEEN PÄÄSET TÄSTÄ viimeistään torstaina 17.11. Ilmoittautumislomakkeessa pyydämme myös sähköpostiosoitettasi ja puhelinnumeroasi päivittääksemme ne jäsenrekisteriin ajan tasalle, sillä ne eivät päivity automaattisesti SRL:n kautta. Näin pystymme palvelemaan jäseniämme jatkossa paremmin.

Huomio! Tilaisuus on tarkoitettu vain RS Majoranin jäsenille, osallistumismaksu on 2 euroa. Maksu maksetaan juhlassa. Mukaan juhlimaan mahtuu sata ensimmäistä.

TERVETULOA MUKAAN!

RS Majoranin hallitus