Tapahtumat

Tarjoamme hevosten ystäville tavoitteista ja taitotasosta riippumatta monipuolisia ja edullisia tapahtumia, erilaisia mahdollisuuksia ratsastus- ja hevostaitojen parantamiseen.

Seuramme järjestää vuosittain seurakilpailujen lisäksi hevostaitokisoja, ponilympialaiset, demoja, yhteishenkeä kohottavia juhlia kuten Hubertus-ratsastukset, kevätkauden päättäjäiset sekä pikkujoulut.

Osallistumme myös mahdollisuuksien mukaan tallin ulkopuolisiin kisoihin ja jos kisat pidetään pääkaupunkiseudun ulkopuolella, pyrimme järjestämään niihin myös kuljetuksen kannattajille.

Korostamme turvallisuutta tapahtumissamme. Esimerkiksi seuramme kisoissa on erilliset paikat hevosenkäsittelylle ja katsojille, tapahtumissa osallistujilta vaaditaan asianmukaiset ja turvalliset varusteet hevosen käsittelyyn ja estekilpailuissa alle 18-vuotiaalta harrastajilta vaaditaan turvaliivin käyttöä. Valvova opettaja on ensiaputaitoinen. Seuran ensiaputarvikkeita päivitetään tarvittaessa. Kilpailuissamme on aina valvojana Leppävaaran ratsastuskoulun opettaja; he tuntevat sekä ratsut, ratsastajat sekä tilat ja pystyvät ennakoimaan riskitilanteita ja siten välttämään niitä.

Tapahtumamme ovat avoimia seuramme jäsenille.

Jäseneksemme lasketaan myös seuran kannatusjäsen, jonka vuosimaksu on 10 euroa, ja tietenkin ”tavallisemmat” seniori-, juniori- ja perhejäsenet. Kannatusjäsenyydellä lunastaa siis oikeuden osallistua seuran tapahtumiin, mutta esimerkiksi seurakisoissa jäsenhinnalla ratsastamiseen, mestaruuskisoihin kvaalatakseen, merkkisuorituksia Majoranin nimissä suorittaakseen ja saadakseen muita seuran ja Suomen Ratsastajainliiton etuja tulee olla ns. täysjäsen eli juniori-, seniori- tai perhejäsen.

Seurakisat ovat jatkossakin avoimia myös ei-jäsenille (ei-jäsenellä tulee olla Green Card- tai Green Card Plus -vakuutuskortti), mutta heidän maksavat korotetun lähtömaksun (52 euroa). Jäsenen lähtömaksun hinta on 42 euroa.

VALOKUVAAMISESTA:

RS Majoranin tapahtumissa valokuvataan ja kuvia saatetaan julkaista seuran internetsivuilla, seuran facebook-sivuilla ja/tai tapahtumailmoitusten yhteydessä. Jos joku haluaa kieltää itsensä tai alaikäisen lapsensa kuvien julkaisemisen, ota yhteyttä johonkin hallituksen jäseneen.

Ystävällisesti,
RS Majoranin hallitus