Tehoryhmäläiset kisaavat seurakisoissa Punametsässä

15.8.2015

Mm. tämä kaksikko, Susanna Salmio ja Rasmus, nähdään seurakisoissa Punametsässä 23.8. Kuva tuntiratsastajien mestaruuskisoista v. 2013, Anna Kannelsalo.

Leppävaaran Ratsastuskoulun ja Ratsastusseura Majoranin tehoryhmäläiset (poni-, koulu- ja esteratsastajat) osallistuvat Punametsän ratsastajien 1-tason seurakisoihin elo- ja syyskuussa. Koulukisoihin sunnuntaina 23.8. osallistuvat Elisa Kankkunen / Cabu, Sini Ollikainen / Cabu, Susanna Salmio / Rasmus, Iiris Kankkunen / Rasmus, Rondy Stenman / Desperado, Katarina Ekholm / Victor ja Ronja Nurminen / Victor.

Sunnuntaina 27.9. myöskin Punametsässä järjestettäviin esteratsastuskisoihin osallistuvat: Hanna Kanerva / Silver, Teresa Pollari / Silver, Jeanette Tinnis / Cabu, Iiris Hakaste / Cabu, Salla-Mari Kostia / Desperado, Jenni Kannelsalo / Desperado, Sofia Sinisalmi / Bruno ja Ida Inkinen Bruno.

Seurakilpailut käydään Punametsän Ratsastuskoululla Pohjois-Espoossa (os. Punametsä 1, 02920 Espoo).