Tervetuloa senioreiden Hubertukseen la 20.9.

25.8.2014

Kutsuttavien nimet löytyvät tästä, myös ohjeet ilmoittautumiselle.

TERVETULOA SENIOREIDEN HUBERTUSRATSASTUKSEEN

Leppävaaran ratsastuskoululle la 20.9.2014 klo 16.30 alkaen

Ohjelma:

• Hubertusratsastus Masterin johdolla metsässä ja pelloilla (säävaraus)
  • Ratsastuskisailua kentällä / maneesissa
  • Metsästysillallinen After Riding -tiloissa
  • Hevosen Malja

Ratsastuksen hinta 24 €, illallisen ja ruokajuoman hinta 25 euroa. Ratsastuksen ja illallisen voi maksaa tilille (tiedot nettisivujen etusivulla) tai paikan päällä.

RS Majoran perustettiin 26.9.1989 eli se täyttää 25 vuotta. Juhlavuoden kunniaksi voit pukeutua ja koristautua alkuvuosien muodin ja teeman mukaisesti sekä ratsaille että ruokailuun (kutsun kuvat v. 1993). Paras asu palkitaan. Huomioi, että vaatetus ja koristelu (myös ratsuja voi koristella) ovat turvallisia ratsastuksessa! Seuran ja tallin historiaan voi tutustua www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com.

Ratsastamaan ja syömään kutsutaan: Susanna Salmio, Krista Salli, Sini Ollikainen, Tiina Horto, Jenni Kannelsalo, Sari Soini, Rauno Granath, Katri Kairimo, Maiju Kaarsalo-Koskela, Anna Kannelsalo, Julianna Porkka, Sari Nurmi, Katarina Ekholm, Viia Viitanen, Tiia Jaakkola, hallituslaiset ja ratsastuksenopettajat.

Syömään kutsutaan: Noora Granath, Heidi Tunkelo, Eva Nurminen, Katri Ståhlberg, Essi Toivonen, Kira Stenman, Jaana Nikkola, Heikki ja Hannele Mutikainen, Tia Mutikainen, Riitta Mutikainen, Leena ja Atri Rajakaltio, Elina Kouti-Halinen, Teemu Ahtee, Maarit Seitsonen, Siv Englund, Niina Kumpuniemi ja Johanna Virsunen.

Myös kaikki muut ovat sydämellisesti tervetulleita seuraamaan tapahtumaa!

Vastauspyyntö: Viimeistään to 11.9. seuran ilmoitustaululla olevaan listaan. t. RS Majoran

PS Kurkista "oikea" kutsu vielä liitteestä.