Tilaa liput HIHS:iin Majoranin kautta

Alennukset jopa 25 %, tilaus viimeistään 9.9.2014

Lähde porukalla HIHS:iin

RS Majoranin kanssa saat lipusta 25% alennuksen

RS Majoran tarjoaa heppahulluille mahdollisuuden päästä katsomaan hevoshuippu-urheilua alennetuin hinnoin! Helsinki International Horse Show ratsastetaan Helsingissä tänä vuonna uudessa paikassa, Helsingin jäähallissa, 23.-26.10.2014. Tapahtuma täyttää 30 vuotta ja juhlavuoden kunniaksi luvassa on jopa - 25% alennus normaalihinnoista. Myös ei-jäsenet pääsevät tapahtumaan halvemmalla, mutta erikoishinnat ovat voimassa vain, kun seura ilmoittaa kävijäkisaan vähintään 10 henkeä.

HIHS ja Suomen Ratsastajainliitto järjestävät yhteistyössä siis kävijäkilpailun ratsastusseuroille ja -kouluille. Vain seurueen SRL:n jäsenet tai green cardilaiset huomioidaan kilpailun voittajaseuraa valitessa. Tänä vuonna henkilömäärä ratkaisee. Palkintokategorioita on lukuisia, seura valitsee niistä yhden, kun tiedetään, missä meillä on parhaat mahdollisuudet menestyä. Kilpailla voi mm. Suurin ryhmä yhdessä näytöksessä (henkilömäärä), suurin ryhmä koko viikonloppuna (henkilömäärä) tai alueen suurin ryhmä (henkilömäärä). Juhlavuoden kunniaksi kisan palkinnot ovat mahtavat, katso lisää www.ratsastus.fi/_kavijakisa. Kokopäivä-, sarja- tai muita pakettilippuja seura ei tilaa. Päiväohjelmasta tarkemmin järjestäjien internetsivuilla osoitteella www.helsinkihorseshow.fi.

Ilmoittaudu ilmoitustaulun ilmoittautumislistaan tai internetsivujen ilmoittautumislomakkeeseen (21.7.2014 lähtien) merkitsemällä nimesi, sähköpostiosoitteesi ja rastittamalla haluamasi liput, aikuinen vai lapsi (lapsi alle 15 v.) ja oletko jäsen (kyllä tai ei) viimeistään keskiviikkona 9.9.2014, ilmoittautuminen on sitova. Alennettu lipun hinta (lippu Normal-kategoriasta, sisältävät käsittelykulut) tulee maksaa ilmoittautumisen yhteydessä, siis 9.9. mennessä RS Majoranin tilille Nordeaan FI12 1013 3000 1313 49. SRL laskuttaa seuraa. Tilauksen voi tehdä myös seuran internetsivuilla olevan lomakkeen kautta osoitteessa www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com.

Lisätietoja Anu Helomaalta (040 592 2929, anu.helomaa@iki.fi) tai Hanna Kanervalta (040 707 3381, hanna_kanerva@hotmail.com). Hinnat sisältävät käsittely- ja laskutuslisät, hinnat löydät liitteestä.