Kutsu juhlavuoden kauden päättäjäisiin

14.4.2014

Lauantaina 24.5.2014 klo 17.30 alkaen. Mukaan on kutsuttu myös paljon "vanhoja" majoranilaisia.

KUTSU

Ratsastusseura Majoran täyttää 25 vuotta 26.9.2014. Olet tervetullut mukaan juhlimaan!

Juhlistamme pyöreitä vuosia pitkin vuotta 2014. Yksi juhlatilaisuutemme on kevätkauden päättäjäiset, jonne kutsummekin sinut muiden majoranilaisten tapaan viettämään aikaa, tapaamaan vanhoja tuttuja ja tutustumaan uusiin. Juhlat järjestetään lauantaina 24.5.2014 Leppävaaran tallilla. Olemme kutsuneet paikalle mittavan joukon majoranilaisia vuosien varrelta ja uskomme meitä tulevan paikalle mahtavan paljon.

Ohjelma lauantaina 24.5.2014:

• Klo 17.30 Leppävaaran tallimestarin Niina Kumpuniemen pitämä hevosen maastakäsittelydemo
  • Demon jälkeen ruokailu pihapiirissä
  • Ruokailun lomassa ja jälkeen junioritoimikunnan suunnittelemaa ohjelmaa, palkitsemisia, toivottavasti myös ajatuksia seurasta mukanaolevien kertomana. After riding –tilassa on myös valokuvia ja dokumentteja seuran vuosien varrelta.
  • Perinteinen pesäpallopeli, halukkaiden osallistujien mukaan jaetuilla joukkueilla.

Ruokailun hinta on junioreille 15 € ja senioreille 25 euroa. Hinta sisältää italialaisen tapasmenun, ruokajuoman (senioreille viini tai olut) sekä herkullisen jälkiruoan. Ruokailun voi maksaa etukäteen RS Majoranin Nordean tilille FI12 1013 3000 1313 49 (mainitse ruokailijan nimi) tai paikan päällä käteisellä.

Ystävällisesti, RS Majoranin hallitus

Ilmoitathan saapumisestasi mieluiten toukokuun alkuun mennessä, mutta viimeistään torstaina 8.5.2014 tallin ilmoitustaululla olevaan listaan, seuran internetsivujen ilmoittautumislomakkeella tai Anu Helomaalle (puh. 040 592 2929 tai anu.helomaa@iki.fi). Olet tervetullut paikalle yksin tai seuralaisen kanssa, kunhan kerrot ilmoittautuessasi, kuinka monta teitä on ja paikalle saapuvien nimet. Kerrothan ilmoittautuessasi myös mahdollisesta erikoisruokavaliostasi. Ilmoittautuminen on sitova. Jos ilmoittautunut jättää tulematta tai viivaa nimensä yli listalta kertomatta järjestäjälle, perimme ruokailumaksun joka tapauksessa.