Liity seuramme jäseneksi netissä!

YHTEYSTIEDOT:

Sähköposti: rs.majoran@gmail.com

Sähköposti (Jäsenrekisteriin liittyvät asiat): majoran.jasenet@gmail.com

Seuran tilinumero: Ratsastusseura Majoran Nordea FI12 1013 3000 1313 49

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Voit myös seurata tiliä nettiselaimen kautta osoitteesta: https://instagram.com/ratsastusseura.majoran

Tervetuloa RS Majoranin jäseneksi ja osallistumaan tapahtumiimme!

Ratsastusseura Majoran ry pyrkii luomaan mahdollisuuksia ratsastus- ja hevosmiestaitojen kehittämiseen sekä reippaan vapaa-ajan viettoon ratsastusurheilun ja lajin harrastajien parissa. Seura toimii Espoossa Leppävaaran ratsastuskoululla ja täydentää ratsastuskoulun tarjontaa. RS Majoran on Suomen Ratsastajainliiton (SRL) jäsen.

AJANKOHTAISTA:

Alkutervehdykset
Tiedot testissä
Leikkejä ponikentällä
Ponilympialaiskonkarit Rafaela ja Triinu
Diplomien jakoa
Tiukan ja tasaväkisen hevostaitokilpailun voittajat FinCarHe-joukkue

Ponilympialaiset 2024

Helatorstaina järjestettiiin tuttuun tapaan ponikerholaisten ponilympialaiset

Ohjelmassa oli ryhmissä suoritettavia hevosaiheisia tehtäviä ja leikkejä, joista ponikerholaiset suoriutuivat vallan mainiosti. Ponikerhossa opitut tiedot ja taidot olivat hienosti hallussa!

Poneista osallistuivat sisarukset Triinu ja Rafaela, jotka ovatkin jo ponilympialaiskonkareita.

Yhteinen hauskanpito kruunattiin pienellä herkkuhetkellä ja diplomien jaolla.

Ponilympialaiset on järjestetty helatorstaisin jo vuodesta 2003 lähtien. Ensi vuonna taas. Erityiskiitokset aktiivisille junnuille Emmi, Henni, Ida, Justiina, Lilja ja Maisa, jotka olivat päävastuussa järjestelyistä!

Mestaruuskilpailuiden kutsu julkaistu

Löydät sen  "Kilpailut"-välilehdeltä samoin kuin päivitetyn kvaalanneiden listan.

Seuratuotteita logobrodeerauksella on nyt tilattavissa!

Käy katsomassa tarkemmat tiedot täältä: Seuratuotteet

Kirppiskansio

Haluatko kierrättää pieneksi tai tarpeettomaksi jääneitä ratsastusvarusteitasi? Voit tuoda oheisten ohjeiden mukaisen myynti-ilmoituksesi After ride -tilassa olevaan kirppiskansioon. Käy myös selailemassa muiden jättämiä ilmoituksia, niin saatat löytää jotain itsellesi tarpeellista!