Loppuvuoden jäsenmaksuale on alkanut

1.9.2019

1.9. alkaen jäsenmaksun voi lunastaa puoleen hintaan

Jos haluat liittyä Ratsastusseura Majoraniin, täytä Suomen Ratsastajainliiton seuraanliittymislomake TÄÄLLÄ

(lisätietoja löytyy osoitteesta https://ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com/seura/jasenasiat/liity-jaseneksi/)

Paperisia jäsentietolomakkeita tai RS Majoranin omaa jäsentietolomaketta emme enää jatkossa käytä. Suomen Ratsastajainliiton (SRL) sivuille sivuille istutettu seuraanliittymislomake on ollut liiton monivuotinen haave, nyt se on vihdoin saatu käyttöön.

ALENNETUT LOPPUVUODEN JÄSENMAKSUHINNAT AJALLE 1.9.-31.12.2019:

Seniori36 €v. 2000 tai aiemmin syntynyt
Juniori29,50 €

v. 2001 tai myöhemmin syntynyt

Perhejäsen27 € seniori
21,75 € juniori

Samassa osoitteessa asuva(t) 2,3 jne. jäsen(et)

Kannatusjäsen10 €Ei seuran eikä SRL:n etuja, mutta saa osallistua seuran tapahtumiin, esim. pikkujouluihin
Kunniajäsenseura maksaaSeuralle merkittävä henkilö, jonka jäsenmaksun seura hoitaa

Kun olet täyttänyt tiedot, saat kuittauksen, että jäsenhakemus on siirtynyt seuran käsiteltäväksi. Kun RS Majoranin jäsensihteeri on käsitellyt anomuksesi (käsittelyaika lähtökohtaisesti muutamia arkipäiviä, lomakaudella menee kauemmin), saat siitä sähköpostitse väliaikaviestin. Jäsenyys ja etuihin kuuluva tapaturmavakuutus tulevat voimaan, kun jäsensihteeri on käsitellyt ja hyväksynyt jäsenhakemuksen ja jäsenmaksu on maksettu eräpäivään mennessä.

Jäsenmaksut (pois lukien kannatusjäsen) sisältävät urheiluvakuutuksen, Hippos-lehden, oikeuden kilpailu- ja toimihenkilölisensseihin ja merkkisuorituksiin sekä muut SRL:n jäsenedut (Huom! Perhejäsenet saavat Hippos-lehden perheen varsinaisen jäsenen kautta). RS Majoranin kannatusjäsen nimensä mukaan kannattaa seuran toimintaa ja saa osallistumisoikeuden seuran tapahtumiin, sillä ei saa edellä listattuja SRL:n etuja. Lisätietoja SRL:n jäseneduista löydät TÄÄLTÄ.

Vuonna 2019 RS Majoranin tapahtumiin voivat osallistua vain seuran jäsenet. Jäseneksemme lasketaan myös seuran kannatusjäsen, jonka vuosimaksu on 10 euroa, ja tietenkin ”tavallisemmat” seniori-, juniori- ja perhejäsenet. Kannatusjäsenyydellä lunastaa siis oikeuden osallistua seuran tapahtumiin, mutta esimerkiksi seurakisoissa jäsenhinnalla ratsastamiseen, mestaruuskisoihin kvaalatakseen, merkkisuorituksia suorittaakseen ja saadakseen muita seuran ja Suomen Ratsastajainliiton etuja tulee olla ns. täysjäsen eli juniori-, seniori- tai perhejäsen.

Seurakisat ovat jatkossakin avoimia myös ei-jäsenille, joilla on Green Card tai Green Card Plus -kortti, mutta heidän lähtömaksunsa on 45 euroa. Jäsenen lähtömaksun hinta on 35 euroa.

Seuran jäsensihteeri on Elina Nurmi, hänen sähköpostinsa on aino.elina.nurmi@gmail.com ja puhelinnumeronsa 040-534 1504.