Tervetuloa ponikerholaisten ponilympialaisiin helatorstaina 30.5.!

21.4.2019

Ilmoittauduthan vimeistään 25.5., pääset muukaan tai et :-)

Tervetuloa ponikerholaisten ponilympialaisiin helatorstaina 30. toukokuuta 2019 klo 13-15 Leppävaaran tallille! Näytäthän tätä kutsua myös vanhemmillesi!

Ohjelmassa on ryhmissä suoritettavia hevosaiheisia tehtäviä ja leikkejä (kesto noin tunti). Yhteinen hauskanpito kruunataan pienellä herkkuhetkellä, joka on tarkoitettu osallistujille.

Tapahtuma on ilmainen ja siihen ilmoittaudutaan RS Majoranin internetsivujen kautta ilmoittautumislomakkeella TÄÄLTÄ. Tarvitsemme tiedon osallistujien määrästä ohjelmaa, tarjoiluja sekä osallistujille annettavia diplomeita varten. Huom! Jos sinulla on erikoisruokavalio, kerrothan siitä ilmoittautuessasi!

Kokoontuminen ratsastuskoululla alatallin edessä tai jos sää on sateinen, After Riding -tilassa. Myös vanhemmat ja kaverit ovat tervetulleita seuraamaan kisailua, heille tarjolla on herkkuja buffetista pientä korvausta vastaan. Ilmoita seuran internetsivujen lomakkeella viimeistään lauantaina 25.5., pääsetkö mukaan! Ponilympialaiset on järjestetty helatorstaina vuodesta 2003 lähtien.

Ponilympialaisiin osallistujiksi kutsutaan kaikki Leppävaaran ratsastuskoulun ponikerholaiset. Huom! Myös viime syksyn ja tämän kevään aikana ponikerhoissa mukana olleet, mutta lopettaneet, olette tervetulleita mukaan! :-)

Bruno (alkeis, eivät vielä suorita merkkiä):

Floora Eronen, Hymy Hietakymi, Essi Kaarala, Aura Kohvakka, Verna Kohvakka, Ilonen Putkonen, Veera Virtanen, Darja Zheludkova sekä Milja Reijonen ja Isla Surakka.

Figaro (alkeis, eivät vielä suorita merkkiä)

Lavin Kadir, Linda Myllymäki, Lotta Niemelä, Sandra Osman, Maari Paatero, Juni Savolainen, Mea Tiainen ja Lisandra Veski.

Balance (perushoito)

Ida Keyriläinen, Raili Kyllönen, Nelli Linna, Iisa Orispää, Reeta Paasto, Teresa Paju, Emilia Rihtamo, Satu Rebstock, Lara Tarkkala ja Laura Whiteside.

Doris (perushoito)

Jenni Aalto, Maya Hamilton, Alina Karvonen, Lotta Karvonen, Anni Mäkeläinen, Julia Nurmi, Anni Ojala, Ronja Pajari, Enni Routama, Nea Routama, Eevi Sarnola ja Helmi Siiki.

Lisätietoja kerhojen ohjaajilta ja RS Majoranin hallituksen jäseneltä Milja Koskelalta (puh. 050-434 6141).

Heppaterveisin, Ratsastusseura Majoran