Pika-aikataululla mahdollisuus tilata talviratsastushanskat

2.11.2018

Tilaus on tehty ja hanskat ovat jaossa. Jos et ehtinyt tehdä tilausta ja haluat vielä hanskat, ota yhteyttä Anu Helomaahan.

RS Majoranin syksyn 2018 seuratuote, TILAA TALVIRATSASTUSHANSKAT!

HIHS:n jälkihöyryissä yhteistyökumppanimme HippoSport tarjoaa pika-aikataululla RS Majoranin jäsenille ja Leppävaaran ratsastuskoulun asiakkaille tarjoushintaan mahdollisuuden tilata ratsastushanskat. Hanskojen tilauslomake löytyy TÄÄLTÄ.

Merkki: RSL Oslo -hanska

Pehmeä, vuorellinen, lämmin ja todella mukava hanska käteen

Koot: Saatavana XXS-XXL koossa (pienet koot käyvät lapsille)

Värit: Musta, ruskea ja tummansininen / navy

Hinta: 20 €

Huom! Kun tilauksia vähintään 20 paria, silloin hinta 20 € / pari. Jos tilauksia vähemmän, hinta 29 € / pari. Ei brodeerausta. Tarjous voimassa niin kauan kuin tuotteita riittää. Toimitus alustavasti tilausta seuraavilla viikoilla

Viimeinen tilauspäivä on torstai 8.11.2018!

Maksu: Ennen kuin maksat tilauksesi, odota, että saat kuittauksen hinnasta (vahvistamme siis, onko hinta 20 € vai 29 €, kuinka paljon tilauksia on saatu). Kun saat kuittauksen, maksa hanskat pikaisesti.

Tilinumero: RS Majoran/Nordea FI12 1013 3000 1313 49, viitenumero 1339

Hanskoja voi sovittaa ylätallin (ponitallin) satulahuoneessa, seuran ilmoitustaulun luona!

Kohtelethan sovitettavia hanskoja nätisti ja palautathan ne paikalleen, ne ovat osa tilaustamme. Sovituskappaleet palautetaan seuran syyskokouksen jälkeen 8.11.

Lisätietoja Anu Helomaalta (puh. 040 592 2929, anu.helomaa@iki.fi). Kiitos!