Tilaa RS Majoranin vanhoja seuratuotteita

4.5.2018

Vanhojen seuratuotteiden tilausaikaa on jatkettu. Tuotteita voi tilata lauantaihin 5.5. asti.

TILAA RS MAJORANIN VANHOJA SEURATUOTTEITA!

Kysyimme maaliskuussa toiveita, mitä RS Majoranin vanhoja seuratuotteita halutaan tilata uudelleen. Toiveiden perusteella selvitimme, miten tuotteita on saatavilla. Tilattavaksi tulee kevyttoppatakkeja, softshell-takkeja, tupsupipoja, verkkareita ja nimikoituja raippoja.

Eniten toivottua tuotetta, Harcour Annecyn huppareita, ei valitettavasti ole tarjolla. Mallia ei enää valmisteta, sitä ei maahantuojalta enää saada. Edellisessä tilauksessa hankimme yksittäisiä huppareita eri puolilta Eurooppaa, otimme yhteyttä myös niihin ja muihinkin liikkeisiin. Huppareita on kuitenkin jäljellä vain yksittäiskappaleita, ne eivät meitä auta.

Tarjottavien seuratuotteiden hinnat ovat lähes samat kuin ensitilauksissamme ja sisältävät painatuksen tai brodeerauksen alkuperäistilauksen tapaan. Kaikkien tuotteiden kohdalla on minimitilausmäärä, mikä pitää toteutua.

Tilaukset tulee tehdä seuran nettisivujen tilauslomakkeella TÄÄLLÄ viimeistään lauantaina 5.5.2018. Tuotteiden tilausaikaa on jatkettu.

Ennen kuin maksat tilaamasi tuotteen, odota vahvistusta siitä, että minimitilausmäärä on täyttynyt. Kunkin tuotteen yhteydessä on hinta, maksa se kuittauksen saatuasi tilille: RS Majoran/Nordea FI12 1013 3000 1313 49, viitenumero 1339. Tilaus on sitova!

Kattavaa valikoimaa sovituskappeleita vanhoihin seuratuotteisiin ei ole tarjolla. After riding -tilaan jätetään kuitenkin joitakin aiemmin tilattuja tuotteita, joita voi kokeilla. Jos toivot jotain tiettyä kokoa jostain tietystä tuotteesta, yritämme sen järjestää lainaksi Afteriin. Kerrothan toiveistasi Anu Helomaalle (puh. 040 592 2929, anu.helomaa@iki.fi). Huom! Tuotteet ovat ihmisten käytössä olevia vaatteita, käsittelethän niitä kauniisti, kiitos!

Kuvia värivaihtoehdoista liitteenä.

Tee tilauksesi viimeistään keskiviikkona 25.4.!

KEVÄT 2017, KEVYTTOPPATAKKI

Merkki: Clique Hudson ladies (myös men ja kids)

Moderni kevyttoppatakki, jossa on tekountuvatoppaus. Irrotettava huppu, 3 vetoketjullista ulkotaskua ja 2 sisätaskua. Lisäksi kauluksessa lenkki kuulokejohdolle. 40°C konepesu.

Materiaali: Päällyskangas ja vuori: 100 % polyesteriä. Toppaus: untuvamaista 100 % polyesteriä.

Värit: Musta ja tummansininen (alkuperäistilauksen värit), mutta tähän tilaukseen tarjolla myös punainen, keskisininen, harmaa ja pinkki.

Koot: Naisten malli XS-XXL. Lapsille tarjolla lasten Cliquen Hudson Junior, koot 110/120 cm, 130/140 cm ja 150/160 cm. Miesten/unisex mallissa koot S-XXXL.

Painatus: Majoran-logo (leveys n. 9 cm) vasemmassa rinnuksessa

Vähimmäistilausmäärä: 11 kpl

Hinta: 70 €

KEVÄT 2015 NIMIKOIDUT DÖBERTIN ESTE- JA KOULURAIPAT

Merkki: Döbert, este- ja kouluraippa

Värivaihtoehdot: Kahvan väri tummanruskea, vaaleanruskea ja musta. Nimikoinnin väri hopea.

Muuta: Raippaan saa halutessaan nimikoinnin, nimi painetaan raipan varteen. Kouluraipan pituus on 100 cm, 110 cm tai 120 cm ja esteraipan 50 cm, 60 cm tai 70 cm.

Vähimmäistilausmäärä: 8 kpl

Hinta: Raipan hinta 35 €, nimikoinnin aloitusmaksu 5 € / raippa, lisäksi 1,50 € / kirjain

SYKSY 2014 TUPSUPIPO

Merkki: Snowstar Duo Beanie -pipo

Materiaali: 100% akryyliä, kaksikerroksinen, ribattu taitos

Koko: Yhden koon pipo (lapsille ei siis eri kokoa)

Väri: French navy/tummansininen, grafiitin harmaa, burgundin-/viininpunainen tai pinkki/ fuksia. Kaksivärinen sävyyn sopiva tupsu.

Brodeeraus: RS Majoranin logo resorissa luonnonvalkoisella.

Hinta: 13 €

KEVÄT 2013 SOFTSHELL-TAKKI

Merkki: Equipage Megan, ohut softshell -takki

Kaksisuuntainen vetoketju. Edessä kaksi vetoketjutaskua, sekä rinnassa huomaamaton tasku esimerkiksi puhelimelle. Rinnassa ja hihassa Equipage-merkit.

Väri: Musta, navy ja punainen

Koot: XS-5XL ja lasten koot 128 cm, 140 cm, 152 cm ja 164 cm (ei 140 cm navya)

Brodeeraus: Majoran-teksti takin oikeassa rintamuksessa.

Hinta: 60 €

SYKSY 2009 MAJORAN-VERKKARIT

Merkki: Fruit of the Loom

Väri: Musta

Malli: Vetoketjullinen huppari (classic) ja collegehousut resorilla

Materiaali: 70 % puuvilla, 30 % polyesteri

Koot: Aikuisten koot: S-XXL, lasten koot: 128-140-152-164 cm (Huom! Edellisten tilausten kokemusten mukaan koot ovat reiluja!)

Painatus: Selkään Majoran-logo (leveys 25 cm) ja housuihin painettuna RS Majoran (25 cm korkea ja 4,5 cm leveä), painoväri: Beige/kerma

Huom! Tällä kertaa voi tilata erikseen vain takin tai housut, tai esim. erikokoiset takin ja housut.

Vähimmäistilausmäärä: 10 kpl per tuote (jotta tilataan housuja, pitää olla vähintään 10 housut, sama huppareissa)

Hinta: Huppari 33 €, housut 24 €