Ponikerholaiset, tervetuloa ponilympialaisiin helatorstaina 10.5. klo 13-15

4.5.2018

Ilmoittaudu mukaan pikaisesti, kerro myös jos et pääse! Myös kerhoissa lopettaneet ovat tervetulleita!

Tervetuloa ponikerholaisten ponilympialaisiin helatorstaina 10. toukokuuta 2018 klo 13-15 Leppävaaran tallille!

Näytäthän tätä kutsua myös vanhemmillesi! Kutsuja jaetaan paikallaoleville ponikerhoissa.

Ohjelmassa on ryhmissä suoritettavia hevosaiheisia tehtäviä ja leikkejä (kesto noin tunti). Yhteinen hauskanpito kruunataan pienellä herkkuhetkellä, joka on tarkoitettu osallistujille.

Tapahtuma on ilmainen ja siihen ilmoittaudutaan RS Majoranin internetsivujen kautta (www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com) ilmoittautumislomakkeella TÄÄLTÄ. Tarvitsemme tiedon osallistujien määrästä ohjelmaa, tarjoiluja sekä osallistujille annettavia diplomeita varten. Huom! Jos sinulla on erikoisruokavalio, kerrothan siitä ilmoittautuessasi!

Kokoontuminen ratsastuskoululla alatallin edessä tai jos sää on sateinen, After Riding -tilassa. Myös vanhemmat ja kaverit ovat tervetulleita seuraamaan kisailua, heille tarjolla on herkkuja buffetista pientä korvausta vastaan. Ilmoita seuran internetsivujen lomakkeella viimeistään lauantaina 5.5., pääsetkö mukaan!

Lisätietoja kerhojen ohjaajilta ja RS Majoranin hallituksen jäseniltä Elisa Kankkuselta (050-911 9327) ja Milja Koskelalta (puh. 050-434 6141).

Heppaterveisin, Ratsastusseura Majoran

Ponilympialaisiin helatorstaina 10.5.2018 osallistujiksi kutsutaan kaikki Leppävaaran ratsastuskoulun ponikerholaiset

Huom! Myös viime syksyn ja tämän kevään aikana ponikerhoissa mukana olleet, mutta lopettaneet, olette tervetulleita mukaan!

Roosan kerholaiset

Liselotte: Ida Keyriläinen, Lumi Kimiläinen, Venla Korkalainen, Laura Lehtinen, Linnea Lehtinen, Emmi Lepistö, Anni Mäkeläinen, Aurora Nieminen, Ronja Pajari, Aada Pennanen, Maisa Rauhala ja Eevi Sarnola.

Fabienne: Julia Aallos, Enni Heikkinen, Amanda Hunt, Helene Kajasviita, Saana Kallioinen, Aino Koskela, Linda Laukkanen, Matilda Lehtonen, Minea Puttonen, Nea Routama, Saana Ruskio, Nessa Segercrantz, Iina Tarnanen, Vilma Tornell ja Julia Tulokas.

Tuijan kerholaiset

Doris: Josefina Leino, Rebekka Rikkonen, Felicia Seger, Frida Siljander, Vivian Tapper, Lara Tarkkala, Martta Uddfolk, Elsa Vieruaho, Kia Wegelius, ja Beata Wirtanen.

Balance: Pinja Heimala, Amanda Hietanen, Raili Kyllönen, Mette Laikka, Lily Lummi, Teresa Paju, Miisa Pulkkinen, Siiri Teperi ja Laura Whiteside.

Denver: Emmi-Sofia Karppanen, Olivia Kauppi, Anna Kärkkäinen, Lisa Mäkelä, Leonie Richer, Nea Sarnola ja Ella Venäläinen.