Oletko kiinnostunut RS Majoranin vanhoista seuratuotteista?

23.3.2018

Tupsupipo
Kevyttoppatakki

Voimme selvitellä tilausmahdollisuutta, jos joku tuote kiinnostaa

OLETKO KIINNOSTUNUT RS MAJORANIN VANHOISTA SEURATUOTTEISTA?

Seuraavassa tietoja RS Majoranin vanhoista seuratuotteista, joiden uudelleen tilausmahdollisuutta voimme tarvittaessa selvitellä. Ihan kaikkia edellisvuosien seuratuotteita ei ole enää olemassa, valmistus on lopetettu, malli muuttunut, jne.

Koska tietojen onkiminen ja tarjouspyyntöjen tekeminen vievät aikaa, tiedustelisimme kiinnostusta, mitkä tuotteet ylipäänsä kiinnostavat. Takeita kaikkien tässä listattujen tuotteiden saamisesta ei ole, tarjolla olevista koosta tai väreistä puhumattakaan, mutta voimme niitä selvittää.

Koska tilausmäärä tulee olemaan pienempi kuin alkuperäistilauksessa, hinta on varmasti reilusti korkeampi. Tähän on listattu hinta alkuperäistilauksessa suuntaa antamaan, sisältää paljousalennuksen. Brodeeraus / merkin painaminen pyritään toteuttamaan alkuperäistilauksen tapaan. Jätä yhteystietosi, otamme sinuun yhteyttä, kun saamme lisätietoja toivomastasi tuotteesta! Kerro toiveestasi nettilomakkeen kautta maaliskuun loppuun mennessä, lomakkeeseen pääset TÄÄLTÄ! Lomakkeen yhteydessä on myös kuvagalleria tuotteista.

KEVÄT 2017, KEVYTTOPPATAKKI

Merkki: Clique Hudson ladies (myös men ja kids)

Moderni kevyttoppatakki, jossa on tekountuvatoppaus. Irrotettava huppu, 3 vetoketjullista ulkotaskua ja 2 sisätaskua. Lisäksi kauluksessa lenkki kuulokejohdolle. 40°C konepesu.

Materiaali: Päällyskangas ja vuori: 100 % polyesteriä. Toppaus: untuvamaista 100 % polyesteriä.

Värit: Musta ja tummansininen

Painatus: Majoran-logo vasemmassa rinnuksessa

Hinta: 68 €

KEVÄT 2016, HUPPARI

Merkki: Harcour Annecy (lapsille Equipage Mimi)

Materiaali: 80% puuvillaa ja 20% polyesteria

Värit: Mariini ja harmaa

Painatus: Majoran-logo oikealla olkavarressa

Hinta: 65 € (lasten huppari 40 €)

SYKSY 2015 TEKNISET RATSASTUSSUKAT

Merkki: EuroStarin tekniset ratsastussukat

Materiaali: Kangas on ohutta, sileää ja hengittävää materiaalia (58% nailon, 30% polyester ja 12% spandex). Kuivuu nopeasti, tuntuu miellyttävältä jalassa ja on helppo vetää jalkaan. Jalkapohjan kangas on vahvistettu, mikä tekee sukasta kestävämmän. Teknisen sukan materiaalista johtuen sukkiin ei saa brodeerattua seuran logoa tai tekstiä.

Hinta: Jäsenille 10 €, ei-jäsenille 12 €

KEVÄT 2015 NIMIKOIDUT DÖBERTIN ESTE- JA KOULURAIPAT

Merkki: Döbert, este- ja kouluraippa

Materiaali: Kädensija nahkainen

Värivaihtoehdot: Tummanruskea, vaaleanruskea, tummansininen, vihreä ja musta. Raipat ovat kokonaan mainittua väriä. Nimikointi tulee valkoisella.

Muuta: Raippaan saa halutessaan nimikoinnin, nimi painetaan raipan varteen. Kouluraipan pituus on 110–140 cm ja esteraipan 70 cm.

Hinta: Raipan hinta 35 €, nimikoinnin hinta 2€/raippa ja 1€/kirjain

KEVÄT 2014 ISTUVA PIKÉE-PAITA

Merkki: TeeJays, Ladies Strech Deluxe Polo

Materiaali: 95% puuvillaa, 5% elastaania

Joustava pikeepaita. Puuvilla/elastaanikankaan ansiosta pikeen käyttömukavuus ja istuvuus on erittäin hyvä. Tiheä minipikeekangas ja litteä lycra-kaulus. Räätälöity muotoilu, siisti viimeistelty nappilista, vahvistetut olkasaumat. Helman pituus kasvaa koon kasvaessa

Värit: Black, Navy, Azure, Pink, Spring Green, Kit

Painatus: Majoran-logo edessä

Hinta: 36 €

SYKSY 2014 TUPSUPIPO

Merkki: Snowstar Duo Beanie -pipo

Materiaali: 100% akryyliä, kaksikerroksinen, ribattu taitos

Koko: Yhden koon pipo (lapsille ei siis eri kokoa)

Väri: French navy/tummansininen, grafiitin harmaana, burgundin-/viininpunaisena tai pinkkinä/ fuksiana. Kaksivärinen sävyyn sopiva tupsu.

Brodeeraus: RS Majoranin logo resorissa luonnonvalkoisella.

Hinta: 13 €

KEVÄT 2013 SOFTSHELL-TAKKI

Merkki: Equipage Megan, ohut softshell -takki

Kaksisuuntainen vetoketju. Edessä kaksi vetoketjutaskua, sekä rinnassa huomaamaton tasku esimerkiksi puhelimelle. Rinnassa ja hihassa Equipage-merkit.

Väri: Musta tai mariininsininen

Brodeeraus: Majoran-teksti takin oikeassa rintamuksessa.

Hinta: 60 €

SYKSY 2009 MAJORAN-VERKKARIT / COLLEGEASU

Merkki: Fruit of the LoomVäri: Musta

Malli: Vetoketjullinen huppari (classic) ja collegehousut resorilla

Materiaali: 70 % puuvilla, 30 % polyesteri

Painatus: Selkään Majoran-logo (25 cm) ja housuihin painettuna RS Majoran (25 cm korkea ja 4,5 cm leveä)

Selkäpainatus leveys 25 cm, painoväri: Beige/kerma

Huom! Verkkareista on tehty uusintatilauksia aiemminkin.

Hinta: 55 €

Minkä vanhan seuratuotteen tilaaminen kiinnostaa sinua? Kerro siitä maaliskuun loppuun mennessä!