Majoran-viikko ratsastuskoululla maanantaista perjantaihin 12.-16.3.2018, jatkuu myös maaliskuun kisapäivänä

9.3.2018

Viikon aikana hevostavarakirppis, kisaletitysopastus ja kevätkokous

Ratsastusseura Majoran järjestää Majoran-viikon Leppävaaran ratsastuskoulun After-ridingissa (alatallissa olevassa oleskelutilassa) 12.-16.3.2017. Hallitusväkeä on paikalla maanantaista perjantaihin klo 17.15-19.15. Bonuspäivä Majoran-viikolle on maaliskuun seurakisat sunnuntaina 18.3. Toimintaamme voi tutustua viikon aikana paitsi kysellen, kuunnellen ja jutellen ja pikku-buffetin tarjoiluista nauttien.

Ohjelmassa on:

- Buffetti avoinna (lähtökohtaisesti käteismaksu), tuotteet maksullisia, mutta edullisia.

- Tia Mutikaisen pitämä hevosen kilpailuletitysopastus KESKIVIIKKONA. Ei ennakkoilmoittautumista, tapaaminen klo 17.15 Afterissa. Jos paljon tulijoita, järjestetään toinen opastus klo 18.15.

- Tule tutustumaan seuraan ja hallitusväkeen! Mahdollisuus ilmoittautua seuran sähköpostilistalle.

Seuran kevätkokous TORSTAINA 15.3. klo 17.30 alkaen After ridingissa. Kaikki ovat tervetulleita mukaan!

Tervetuloa ratsastusseura Majoranin kevätkokoukseen Majoran-viikolla torstaina 15. maaliskuuta 2018 klo 17.30 alkaen. Kokous on avoin kaikille seuran jäsenille!

Kevätkokous pidetään Leppävaaran ratsastuskoululla After riding –tilassa, alatallin yhteydessä olevassa oleskelutilassa. Kevätkokouksen jälkeen jatketaan seuran hallituksen kokouksen merkeissä, johon sopii myös osallistua.

Kevätkokouksen esityslistalla ovat mm. vuoden 2017 toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen vahvistaminen. Keskustella voidaan myös muista, jäsenten esilletuomista, asioista.

Jos haluat tutustua dokumentteihin ennakkoon, laita viestiä Anulle (anu.helomaa@iki.fi), hän toimittaa sinulle materiaalit.

- Hevostavaroiden kirpputori koko Majoran-viikon ajan Afterissa. Tuo tavaroitasi myyntiin ja/tai tule ostoksille!

Varustekirpputori hevosten ja ratsastajien tavaroille järjestetään Majoran-viikon yhteydessä. Kirppis on avoinna maanantaista perjantaihin 12.-16.3.2018 sekä lisäpäivänä maaliskuun seurakisoissa sunnuntaina 18.3.

Kaikki halukkaat voivat tuoda hyväkuntoisia varusteita myyntiin. Myyjien tulee ilmoittautua etukäteen Anu Helomaalle (anu.helomaa@iki.fi, puh. 040 592 2929) viimeistään torstaina 8.3., kertoa yhteystietonsa ja myös tilinumeronsa (IBAN-muodossa) myyntituottojen tilitystä varten. Häneltä saa myös lisätietoja. Kirppikselle ilmoittaudutaan nettisivuilla olevan lomakkeen kautta TÄÄLTÄ.

Myyjien tulee hinnoitella tuotteensa itse ja kiinnittää hintatieto tuotteeseen esimerkiksi maalarinteipillä. Jokaiselle myyjälle annetaan tunnistenumero, joka merkitään tuotteeseen hinnan lisäksi. Myytävät tuotteet tulee jättää seuran edustajalle viimeistään lauantaina 10.3. Tavaroita voi jättää tallille mielellään jo ennen lauantaita.

Jokaisen myyjän tuotosta vähennetään viisi euroa, joka jää seuralle vaivanpalkkaa. Majoran-viikon aikana myyntiä ja rahaliikennettä hallinnoi seuran hallituksen edustaja. Huolehdithan omien myymättömien tavaroidesi noutamisesta viikon päätteeksi tai sovi siitä järjestäjien kanssa! Myös joku muu valtuuttamasi henkilö voi noutaa tavarasi. Kaikkien tavaroita emme voi säilyttää viikkotolkulla :-D

Majoran-viikon päätyttyä lasketaan kullekin myyjälle kertyneet tulot (maalarinteipit on otettu talteen) ja tuotto toimitetaan myyjälle joko pankkitilille tai käteisellä.

- Kevään 2018 seuratuotteiden, ohuen pipon ja pannan, sovitusta ja tilausmahdollisuus. Kysely vanhoista seuratuotteista.

RS Majoranin kevään 2018 seuratuotteet: TILAA OMA PIPOSI JA PANTASI!

Merkki: Sky Grus puuvillatrikoopipo

Nuorekas, hyvänmuotoinen, istuva ja pehmeä pipo

Materiaali: 250 g, 95% puuvillaa, 5% elastaania

Koot: Yksi koko, pituus noin 21 cm, joustaa hyvin

Värit: Musta, tummanharmaa, navy-tummansininen, oranssi, royal-suomensininen ja valkoinen.

Hinta: 17 € sisältää brodeerauksen

Merkki: Sky Dorado slub-mallinen puuvillatrikoopipo

Nuorekas, hyvänmuotoinen, istuva ja pehmeä pipo. Takana kaksi muoto-ommelta, pitkä ja suora malli

Materiaali: 250 g, 95% puuvillaa, 5% elastaania

Koot: Yksi koko, pituus n. 26 cm, joustaa hyvin

Värit: Musta, tummanharmaa, navy-tummansininen, oranssi, royal-suomensininen, valkoinen, fuksianpinkki, (turkoosi ja punainen, näistä ei mallituotetta).

Hinta: 17 € sisältää brodeerauksen

Merkki: Sky Cepheus puuvillatrikoopanta

Hyvänmuotoinen, pehmeä ja monikäyttöinen panta, joka sopii hyvin mm. urheiluun, laskettelu-, ratsastus- tai pyöräilykypärän alle korvien suojaksi.

Materiaali: 200 g, 95% puuvillaa, 5% elastaania, kaksinkertainen kangas

Koot: Yksi koko, korkeus noin 11 cm, joustaa hyvin ja sopii myös isompaan päähän.

Värit: Fuksianpinkki, musta, valkoinen ja aqua-vedensininen.

Hinta: 16 € sisältää brodeerauksen

Brodeeraus: Majoran-logo pipon ja pannan alaosassa

Tilauksen toteutumisen vähimmäismäärä on 10 kpl

Tilausaikaa su 25.3. asti, tilauslomakkeeseen pääset TÄÄLTÄ. Maksun eräpäivä: HETI, kuitenkin viimeistään 25.3.2018. Tilille: RS Majoran/Nordea FI12 1013 3000 1313 49, viitenumero 1339

Pipoja ja pantoja voi sovittaa Majoran-viikon aikana 12.-16.3. ma-pe klo 17.15-19.15 sekä maaliskuun seurakisoissa su 18.3. After Ridingissa! Tilaus on sitova.

Sovituskappaleet palautetaan Majoran-viikon jälkeen. Jos eivät sovi sinulle, otathan yhteyttä Anu Helomaahan (puh. 040 592 2929, anu.helomaa@iki.fi). Kiitos!

TERVETULOA!

Toivottelee, RS MAJORANIN HALLITUS