Tervetuloa Majoranin pikkujouluihin su 3.12. klo 16

3.11.2017

Kuva pikkujouluista 2015, kuvaaja Maiju Kaarsalo-Koskela

Ilmoittaudu nettisivujen kautta viimeistään torstaina 23.11.

Tervetuloa pikkujouluihin!

RS Majoranin perinteiset pikkujoulut järjestetään sunnuntaina 3.12.2017 klo 16-n.19.30 Carlbergin seuratalolla os. Nuorisontie 10, 02920 Espoo (Vanhakartanossa, Koillis-Espoossa, Kehä III:n kupeessa, ruotsinkielisen nuorisoseuran Gammelgård ungdoms- och allmogeföreningin tiloissa).

Ohjelmassa joulupuuroa, torttuja, pipareita, glögiä, stipendien, palkintojen (mm. mestaritaluttajat, Majoran cup), lahjojen ja merkkien jakoa, ohjelmaa sekä juhlatunnelmaa.

Tuothan mukanasi kolmen euron arvoisen lahjan tontun säkkiin.

Sitovat ilmoittautumiset TÄMÄN LINKIN TAKAA löytyvän lomakkeen kautta (ilmoitustaululle EI tule listaa) viimeistään torstaina 23.11.

Huomio! Tilaisuus on tarkoitettu vain RS Majoranin jäsenille, osallistumismaksu on kaksi euroa. Maksu maksetaan juhlassa. Mukaan juhlimaan mahtuu sata ensimmäistä.

TERVETULOA MUKAAN! Toivottaa RS Majoranin hallitus

Liitteet