Vuoden 2017 kolmas jäsenkirje julkaistu

10.6.2017

Kesä on vihdoin tullut! Edellisten kuukausien aikana on ollut paljon tapahtumia, mm. ponilympialaiset, seuramestaruuskisat ja kevätkauden päättäjäiset. Lauantaina 17.6. ratsastuksenopettaja ja oheisliikunnan ekspertti Martina Keskinen pitää halukkaille rullaustunnin tallilla klo 10 alkaen.

Kesäkisat järjestetään tänä kesänä kahtena peräkkäisenä perjantaina, koulukisat pidetään perjantaina 14.7. klo 17.30 alkaen, estekisat perjantaina 21.7. klo 17.30 alkaen. Espoon ratsastuskoulujen mestaruuskisoihin (lauantai-sunnuntai 1.-2.7.) ovat lähtökohtaisesti lähdössä kaikki Leppävaaran ratsastuskoulun tehoryhmäläiset (mini-juniorit-seniorit). Kilpailut käydään Primus-tallilla (os. Matalajärventie 6, 02940 Espoo). Lähde mukaan kannustamaan!

Kertaamme tämän jäsenkirjeen sivuilla mennyttä ja kurkistamme myös vähän tulevaan. Tarinaa on reilusti, istu mukavasti, lue kaikki tai poimi itsellesi kiinnostavat kohdat :-D

Ajankohtaisia asioita päivitetään seuran internetsivuille osoitteeseen www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com, Majoranin Facebook-sivuille sekä seuran ilmoitustaululle ylätallin satulahuoneeseen. Käy katsomassa! Ajankohtaisia tarjouksia puolestaan löydät yhteistyökumppanimme HippoSportin internetsivuilta, osoitteesta www.hipposport.fi.

Mukavia kesäpäiviä!