Tervetuloa ponikerholaisten ponilympialaisiin helatorstaina 25.5. klo 13-15

12.4.2017

Ponikerholaisten nimet on lisätty. Myös perheenjäsenet ja ystävät ovat tervetulleita seuraamaan!

Tervetuloa ponikerholaisten ponilympialaisiin helatorstaina 25. toukokuuta 2017 klo 13-15 Leppävaaran tallille!

Näytäthän tätä kutsua myös vanhemmillesi!

Ohjelmassa on ryhmissä suoritettavia hevosaiheisia tehtäviä ja leikkejä (kesto noin tunti). Yhteinen hauskanpito kruunataan pienellä herkkuhetkellä, joka on tarkoitettu osallistujille.

Tapahtuma on ilmainen ja siihen ilmoittaudutaan RS Majoranin internetsivujen kautta (www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com) ilmoittautumislomakkeella. Tarvitsemme tiedon osallistujien määrästä ohjelmaa, tarjoiluja sekä osallistujille annettavia diplomeita varten. Huom! Jos sinulla on erikoisruokavalio, kerrothan siitä ilmoittautuessasi!

Kokoontuminen ratsastuskoululla alatallin edessä tai jos sää on sateinen, After Riding -tilassa. Myös vanhemmat ja kaverit ovat tervetulleita seuraamaan kisailua, heille tarjolla on herkkuja buffetista pientä korvausta vastaan. Ilmoita seuran internetsivujen lomakkeella viimeistään lauantaina 20.5., pääsetkö mukaan!

Lisätietoja kerhojen ohjaajilta ja RS Majoranin hallituksen jäseniltä Elisa Kankkuselta (050-911 9327) ja Milja Koskelalta (puh. 050-434 6141).

Ilmoittautumaan pääset TÄÄLTÄ.

Heppaterveisin, Ratsastusseura Majoran

Ponilympialaisiin osallistujiksi kutsutaan kaikki Leppävaaran ratsastuskoulun ponikerholaiset eli seuraavat (myös lopettaneet voivat osallistua):

Tuijan kerholaiset:

Montana:

Erin Aho, Ella Hippi, Laura Koskenniemi, Nora Kulotie, Anna Kärkkäinen, Josefina Leino, Miia Nikulainen, Leonie Richer, Felicia Seger, Jenni Sjögren, Cecilia Skrivas ja Ella Venäläinen

Heidin kerholaiset:

Denver:

Nella Heikkilä (lopettanut), Helmi Huttunen, Henni Huttunen, Jade Karjalainen, Pinja Männikkö, Annika Raunio ja Oona Welander

Nooran kerholaiset:

Elvis:

Tinja Hassinen (lopettanut), Viivi Karkila, Linda Kaijansinko (lopettanut), Peppi Kettunen, Elina Luomajoki, Lisa Mäkelä, Nella Siltanen ja Cecilia Tikka