Majoranin suunnittelema Majoran- ja hevosaiheinen seinäkalenteri vuodelle 2017

11.12.2016 klo 09:30

Kalenterit on nyt myyty loppuun ja tilausmahdollisuus on näin ollen päättynyt.

** PÄIVITETTY**

Kalenterit on nyt myyty loppuun ja tilausmahdollisuus on näin ollen päättynyt.

RS Majoran on suunnitellut seinäkalenterin vuodelle 2017. Seinäkalenteriin on kuukausittain valittu kuva seuran tapahtumista ja tallin hevosista, joka sopii ajankohtaan ja RS Majoranin tapahtumarytmiin. Kalenteriin on merkitty valmiiksi seuran tapahtumapäivämääriä (ne jotka ovat kalenteria tehdessä tiedossa), joten sinun ei tarvitse itse kirjata niitä ylös :) Kalenteriin on merkitty myös liputuspäivät ja muut juhlapäivät.

Mikäli kalenteria ei päässyt pikkujouluissa ostamaan, voi sellaisen tilata myös nettilomakkeen kautta ja noutaa tallilta sovittuna ajankohtana. Teemme kalenterista tarvittaessa täydennystilauksen tilausajan päätyttyä.

Kun tilaat kalenterin netin kautta, maksa se seuran tilille, tilinro FI12 1013 3000 1313 49. HUOM! Muista käyttää maksaessasi viitettä 1313. Tilauksen voi tehdä vielä niin kauan kun kalentereita riittää! Maksathan kuitenkin tilaamasi kalenterin mahdollisimman pian, jotta pääsemme sopimaan luovutuksesta.

Seinäkalenterissa on käytetty Sara Pajusen, Maiju Kaarsalo-Koskelan, Sofia Sinisalmen ja Maija Virtasen kuvia.

Lisätietoja kalenterista antaa Maija Virtanen, p. 040 836 7117 tai maiija.virtanen@gmail.com (kaksi i:tä etunimessä).

TILAA KALENTERI TÄÄLTÄ!