Majoran cupin tilanteet ennen vuoden päätöskisaa

9.11.2016

Hanna Kanerva (oikealla) voitti ratsastajien Majoran cupin vuonna 2015, kuva viime syksyn pikkujouluista. Kuvaaja Maiju Kaarsalo-Koskela. Hanzi on varmistanut kokonaiscupin voiton myös tänä vuonna, muut kärkisijat ovat vielä auki.

Muutamat sijoitukset ovat jo selvillä, mutta sunnuntaina 13.11.2016 marraskuun seurakisoissa on paljon jännitettävää myös Majoran cupiin liittyen. Tervetuloa seuraamaan! Majoran cupin parhaat palkitaan seuran pikkujouluissa lauantaina 26.11.

Mukaan pikkujouluihin tulee ilmoittautua viimeistään torstaina 17.11. Lisätietoja ja ilmoittautumislomakkeen löydät TÄÄLTÄ.