Tervetuloa ponikerholaisten ponilympialaisiin 5.5. klo 13-15

25.4.2016

Kuva ponilympialaisista vuonna 2014, kuvaaja Iiris Hakaste.

Tapahtuma on tarkoitettu ponikerholaisille. Lista kutsutuista löytyy tästä jutusta.

Tervetuloa ponikerholaisten ponilympialaisiin

Helatorstaina 5. toukokuuta 2016 klo 13-15 Leppävaaran tallille! Kerrothan tästä tapahtumasta vanhemmillesi :-D

Ohjelmassa on ryhmissä suoritettavia hevosaiheisia tehtäviä ja leikkejä (kesto noin tunti). Yhteinen hauskanpito kruunataan pienellä herkkuhetkellä, joka on tarkoitettu osallistujille. Huom! Jos sinulla on erikoisruokavalio, kerrothan siitä ilmoittautuessasi!

Tapahtuma on ilmainen ja siihen ilmoittaudutaan RS Majoranin internetsivujen kautta (www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com) TÄÄLTÄ. Jos et ole tulossa tapahtumaan, toivomme tietoa siitäkin internetsivujen lomakkeeseen.Tällä tavalla varmistamme, että tieto tapahtumasta on löytänyt kaikkien kerholaisten kotiin :-D

Kokoontuminen ratsastuskoululla alatallin edessä tai jos sää on sateinen, After Riding -tilassa. Myös vanhemmat ja kaverit ovat tervetulleita seuraamaan kisailua, heille tarjolla on herkkuja buffetista pientä korvausta vastaan. Ilmoita seuran internetsivujen lomakkeella viimeistään lauantaina 30.4., pääsetkö mukaan!

Lisätietoja kerhojen ohjaajilta ja RS Majoranin junioritoimikunnan jäseniltä Iiris Kankkuselta (puh. 050-911 9328) ja Milja Koskelalta (puh. 050-434 6141).

Heppaterveisin, Ratsastusseura Majoran

Ponilympialaisiin osallistujiksi kutsutaan kaikki Leppävaaran ratsastuskoulun ponikerholaiset eli seuraavat (ei tarvitse olla seuran jäsen osallistuakseen):

Tuijan kerholaiset: Venla Haapajärvi, Aini Heikkinen, Julia Holmberg, Helmi Huttunen, Henni Huttunen, Ellen Häkkinen, Elina Ilkka, Aneka Jalava, Jade Karjalainen, Petra Kortepohja, Matilda Kupila, Venla Laaksonen, Neela Matikainen, Essi Myllymäki, Pinja Männikkö, Ella Olenius, Lila Puntila, Viola Tapper, Lotta Toivanen, Aino Tulisalo, Isla Vuokila, Oona Welander ja Clara Wickholm.

Nooran kerholaiset: Cassandra Aladin, Sofia Erikkilä, Sonja Fonsell, Alisa Haardi, Senja Heikkinen, Aino Huittinen, Helmi Juva, Elina Kivistö, Cecilia Kjerin, Helmi Lybeck, Malin Palomäki, Ilona Pirttimäki, Mia Posti, Viia Pölönen, Nea Sarnola, Isa Sirola, Cecilia Tikka, Anna Tuominen, Vilja Vienola, Vilma Vienola ja Isabel Åkerlund.

eidin kerholaiset: Kia Hakola, Oona Kaippio, Heini Jurvanen, Helmi Laakso, Helmi Laitinen, Ella Nurmi, Teresa Paatero, Isla Pölönen ja Alexandra von Wendt.