Vuoden 2016 jäsenmaksulomake lisätty

10.12.2015

Vuonna 2015 jäseninä olleet saavat ensi vuoden jäsenmaksulaskun automaattisesti

Vuonna 2015 RS Majoranin jäseninä olleille vuoden 2016 jäsenmaksut postitetaan automaattisesti tammikuussa, sinun ei tarvitse tehdä sitä ennen mitään. Vuoden 2016 jäsenkortit postitetaan vuoden toisen Hippos-lehden mukana maaliskuun puolivälissä jäsenmaksunsa alkuvuodesta maksaneille täysjäsenille. Lehtiajon jälkeen maksaneet sekä perhejäsenet saavat korttinsa erikseen maaliskuun loppupuolella.

Lisävakuutuslasku (12 € vuonna 2016) lähetetään automaattisesti kaikille jäsenille jäsenkortin mukana. Vapaaehtoinen lisävakuutus kattaa liiton perusjäsenvakuutusta laajemmin ratsastukseen liittyviä tapaturmia.

Jos et ole ole jäsen ja haluat liittyä seuraan, täytä jäsenmaksulomake tallilla tai internetissä (edellä). Seuran jäsensihteeri on Elina Nurmi, hänen sähköpostinsa on aino.elina.nurmi@gmail.com ja puhelinnumeronsa 040-534 1504. Jäsenmäärämme vuoden 2015 lopulla on n. 325 jäsentä.

Jäsenmaksut (pois lukien kannatusjäsen) sisältävät urheiluvakuutuksen, Hippos-lehden, oikeuden kilpailu- ja toimihenkilölisensseihin ja merkkisuorituksiin sekä muut SRL:n jäsenedut. RS Majoranin kannatusjäsen nimensä mukaan kannattaa seuran toimintaa ja saa osallistumisoikeuden seuran tapahtumiin, sillä ei saa edellä listattuja SRL:n etuja. Lisätietoja SRL:n jäseneduista löydät TÄÄLTÄ.

Vuonna 2016 RS Majoranin tapahtumiin voivat osallistua vain seuran jäsenet. Jäseneksemme lasketaan myös seuran kannatusjäsen, jonka vuosimaksu on 10 euroa, ja tietenkin ”tavallisemmat” seniori-, juniori- ja perhejäsenet. Kannatusjäsenyydellä lunastaa siis oikeuden osallistua seuran tapahtumiin, mutta esimerkiksi seurakisoissa jäsenhinnalla ratsastamiseen, mestaruuskisoihin kvaalatakseen, merkkisuorituksia Majoranin nimissä suorittaakseen ja saadakseen muita seuran ja Suomen Ratsastajainliiton etuja tulee olla ns. täysjäsen eli juniori-, seniori- tai perhejäsen.

Seurakisat ovat jatkossakin avoimia myös ei-jäsenille, mutta heidän lähtömaksunsa korotetaan 40 euroon (on ollut tänä vuonna 35 euroa). Jäsenen lähtömaksun hinta on 30 euroa. Lisää tietoja jäsenyydestä löydät TÄÄLTÄ.