RS Majoranin pikkujoulut lauantaina 28.11.

23.11.2015

Huomioithan, että juhlapaikka on muuttunut viime vuodesta!

RS Majoranin perinteiset pikkujoulut

lauantaina 28.11.2015 klo 16.30-n.20 Carlbergin seuratalolla (Huom! Eri paikka viime vuoteen verrattuna!!)

os. Nuorisontie 10, 02920 Espoo (Vanhakartanossa, Koillis-Espoossa, Kehä III:n kupeessa, ruotsinkielisen nuorisoseuran Gammelgård ungdoms- och allmogeföreningin tiloissa)

Joulupuuroa, torttuja, pipareita, glögiä, stipendien, palkintojen (mm. mestaritaluttajat ja ahkerat), lahjojen ja ratsastusmerkkien jakoa, joulunäytelmä sekä tietysti joulu- ja juhlatunnelmaa.

Tuothan mukanasi kolmen euron arvoisen lahjan tontun säkkiin.

Sitovat ilmoittautumiset tallin ilmoitustaululla olevaan listaan tai seuran internetsivujen kautta (www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com) viimeistään lauantaina 21.11. Täydennämme netti-ilmoittautuneita ilmoitustaulun listalle mahdollisuuksiemme mukaan, mutta paperiversioon ilmoittautuneet ovat etusijalla.

Huomio! Tilaisuus on tarkoitettu vain RS Majoranin jäsenille, se on osallistujille ilmainen. Mukaan juhlimaan mahtuu sata ensimmäistä.

Ilmoittaudu pikkujouluihin TÄÄLLÄ.

TERVETULOA MUKAAN!