Tilaa tekniset ratsastussukat!

28.10.2015

Tilaus tulee tehdä nettisivujen tilauslomakkeella viimeistään lauantaina 31.10.

RS Majoran välittää yhteistyökumppaninsa HippoSportin kanssa jäsenilleen ja muille heppaharrastajille laadukkaita Euro-Starin teknisiä ratsastussukkia. Kangas on ohutta, sileää ja hengittävää materiaalia (58% nailon, 30% polyester ja 12% spandex) ja kuivuu nopeasti. Se tuntuu miellyttävältä jalassa ja on helppo vetää jalkaan. Jalkapohjan kangas on vahvistettu, mikä tekee sukasta kestävämmän. Sukkia on tilattavissa kahdeksassa eri värissä ja sukissa ei ole Majoran-logoa sen ohuen kankaan vuoksi.

Teknisen sukan materiaalista johtuen sukkiin ei saa brodeerattua seuran logoa tai tekstiä. Tarjolla on seuraavia kokoja: S (31-34), M (35-38), L (39-42) ja XL (43-46). Sukkien hinta on jäsenille 10 euroa ja ei-jäsenille 12 euroa.

Värivaihtoehdot löytyvät ohesta (kuvat erikseen), niitä on yhteensä kahdeksan. Näytesukkia löytyy seuran ilmoitustaulun luota. Voit kokeilla sukkia ja/tai tunnustella materiaalia.

Tilaus tulee tehdä nettisivujen tilauslomakkeella viimeistään lauantaina 31.10. Sukkia voi käydä kokeilemassa myös HippoSportissa, os. Kilonkartanontie 2, Espoo.

Maksut RS Majoranin tilille Nordea FI12 1013 3000 1313 49 viimeistään lauantaina 31.10. (maksujen tulee näkyä tilillä ma 2.11.) Jotta tilaus toteutuu, tilattuna pitää olla vähintään 15 tuotetta. Tilauksen toimitusaika on noin kolme viikkoa. Koska sukkia tilataan koko ajan, Euro-Starin varastotilanne elää. Jos tilattua väriä tai kokoa ei ole saatavilla, varmistamme toki henkilökohtaisesti perutaanko tilaus vai löytyykö korvaava väri.

Hyödynnä upea tarjous ja TILAA SUKAT TÄÄLTÄ!