Valokuvauskilpailu

26.9.2013

Osallistumisaikaa syyskuun loppuun asti! Arvot ja palkinto täydennetty.

RS Majoran järjestää valokuvauskilpailun 15.4.-22.9.2013 välillä. Kilpailukuvien tulee edustaa seuramme juuri julkaistun toimintalinjan arvoja (kohta 5, joudut tekemään vähän etsivätyötä, ovat myös liitettynä tämän tekstin loppuun). Toimintalinjamme löydät seuran ilmoitustaululta alatallin satulahuoneesta tai seuran internetsivuilta seura -alasivun alta (tai tästä liitteestä).

Kilpailuohjeita:

- Jokainen kilpailija saa osallistua kisaan kahdella (2) kuvalla.

- Kilpailukuvan tulee olla otettu kilpailuaikana, siis 15.4.-22.9.2013 välisenä aikana.

- Kuvaa voi rajata ja kontrastia säätää, mutta siitä ei voi poistaa tai lisätä osia tai tehosteita.

- Anna kuvalle nimi, esimerkiksi ”Iiriksellä ja Maryllä on kivaa yhdessä”.

- Kuva/kuvat tulee toimittaa syyskuun aikana osoitteeseen aino.elina.nurmi@gmail.com. Kuvaajan nimi ja yhteystiedot tulee löytyä sähköpostiviestistä.

RS Majoranin hallitusväki valitsee finaaliin mielestään 10 parasta kuvaa ja niiden kesken järjestetään tykkäyskisa facebookissa (jokaisella yksi ääni) lokakuun aikana. Eniten tykkäyksiä saanut kuva sekä hallituksen valitsema otos palkitaan seuran pikkujouluissa HippoSportin lahjakortilla. Lisätietoja Anu Helomaalta, puh. 040 592 2929 tai anu.helomaa@iki.fi.

Lisätietoja liitteestä!

* * *

Tässä kuvien valintaa helpottamaan kopioituna RS Majoranin toimintalinjasta, kohdasta 5 Arvot ja eettiset linjaukset

Millaisiin arvoihin seuramme toiminta perustuu? Mitkä asiat ovat seurassamme tärkeitä ja miksi? Mitkä ovat seuramme jokapäiväisessä toiminnassa oikein, mikä väärin? Miten oikeudenmukaisuus toteutuu seurassamme? Kuinka seuramme pitäisi toimia? Kuinka muita yksilöitä tulisi kohdella?

· Vapaaehtoisuus ja osallistuminen, yhdessäolo ja yhteenkuuluvuus

· Monipuolisuus ja tasa-arvoisuus

· Yhteistyö

· Kehittyminen ja oppiminen