Muut (talkoot, valokuvauskisa, luennot, ym.)

Valokuvauskilpailun voittajakuva vuodelta 2014: Yhteenkuuluvuus, kuvaaja Anna Kannelsalo.

Tällä alasivulla kerrotaan muista tapahtumista, joilla ei ole omaa sivua. Vuosien varrella olemme järjestäneet talkoita, luentoja, valokuvauskilpailuja ja rohkaisseet seuran väkeä lähtemään seuraamaan naapuriseuran tarjoamia tapahtumia.

Koontia tapahtumista löytyy jäsenkirjeistä. Menneiden tapahtumien tarinoita on kirjattu aina seuraavaan tapahtuman jälkeen julkaistuun jäsenkirjeeseen. Kuvia puolestaan löytyy Kuvagalleriasta tapahtumavuoden alta, tapahtuman nimellä.

Mielenkiintoinen ratsastusmatkablogi tarjolla

Entinen leppävaaralainen, nykyinen Primus-seuran aktiivi, Riitta Kosonen, on reissannut ratsastusmatkoilla jo useita vuosia eri puolilla maailmaa ja järjestää nykyisin matkoja muillekin. Hän on kirjoittaa myös ratsastusmatkablogia.

Luvassa vaelluksia eri mantereilla, karjanajoa, kouluratsastusta Euroopan sydämessä, lännenratsastus, eri hevosrotuja, eri hevoskulttuureja... käy kurkistamassa!

www.riittareissaa.blogspot.fi ja/tai https://www.facebook.com/riittareissaa/