Tervetuloa marraskuun kisoihin su 17.11.

8.10.2019

Ilmoittautumisaika ti 29.10.- ti 5.11. välillä

KILPAILUKUTSU

MARRASKUUN SEURAKILPAILUT SUNNUNTAINA 17.11.

Tervetuloa kilpailemaan RS Majoranin järjestämiin seurakilpailuihin sunnuntaina 17.11.2019 klo 11 alkaen.

Kisat järjestetään Leppävaaran ratsastuskoululla ja kilpailut ovat avoimet Leppävaaran ratsastuskoululla kausikortilla ratsastaville. Lähtömaksut vuonna 2019 ovat 35 € jäsenille ja 45 € ei-jäsenille. Katsojat ovat tervetulleita seuraamaan kilpailuja ja nauttimaan buffetin antimista.

Kilpailuluokat:
Luokka I          60/70 cm, taitoarvostelu, avoin erillisillä estetunneilla säännöllisesti ratsastaville
Luokka II        80 cm, taitoarvostelu, avoin erillisillä estetunneilla säännöllisesti ratsastaville
Luokka III       Ryhmäkoulu D/C, avoin kaikille
Luokka IV       Helppo C2, avoin kaikille
Luokka V          a) Helppo B K.N. Special, avoin poni- ja junioriratsastajille
                          b) Helppo B K.N. Special, avoin senioriratsastajille

x Ilmoittautuminen seuran NETTISIVUJEN kautta erillisellä lomakkeella osoitteessa www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com, TÄÄLLÄ. Ilmoittautumisnopeus tai -järjestys ei ratkaise, ilmoittautua voit minä tahansa ajankohtana kys. aikavälillä, kaikki ilmoittautuneet ”samalla viivalla”.

x Ilmoittautumisaika: ti 29.10.- ti 5.11.2019

x Huomioithan, että ilmoittautuminen on sitova! Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen peruutuksista peritään lähtömaksu (sairastapaukset arvioidaan erikseen).

x Luethan vuoden alussa päivitetyt kilpailusäännöt.

x Luokat ovat avoimia kyseisen luokan tasoisille ratsastajille.

x Luokassa tulee olla vähintään kolme osallistujaa, jotta luokka järjestetään. Jos osallistujia on vähemmän, luokkia voidaan yhdistää. Kilpailijaan otetaan tässä tapauksessa yhteyttä.

Ilmoittaudu viimeistään tiistaina 5.11. klo 23.59.

x Lisätietoa kilpailujen säännöistä, kouluohjelmista ja kisapäivän kulusta löydät seuran

internetsivuilta www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com ja ilmoitustaululta.

x HUOM! Osallistuakseen ei-jäsenellä täytyy olla Green Card- tai Green Card Plus -vakuutuskortti

x Lähtölistat, alustava aikataulu ja talkoolistat julkaistaan seuran nettisivuilla (ja ilmoitustaululla) viimeistään torstaina 14.11.2019. Kaikki osallistujat tekevät lähtökohtaisesti myös talkootehtäviä.

x Esteradan rakennus sunnuntaina klo 9.00

Tervetuloa kilpailemaan!

Jos kysyttävää kilpailuihin tai ilmoittautumiseen liittyen, ota rohkeasti yhteyttä kisajärjestäjiin: Iiris Hakaste (puh. 406 8713), Tiina Horto, Katri Kairimo ja Teresa Pollari