RS Majoranin syyskokous ti 8.10. klo 19 alkaen

23.9.2019

Täsmennetty kutsu, tervetuloa mukaan!

Tervetuloa 30-vuotiaan Ratsastusseura Majoranin syyskokoukseen tiistaina 8. lokakuuta 2019 klo 19 alkaen. Kokous on avoin kaikille seuran jäsenille!

Huom! Tässä päivitetty kutsu, kokouspäivää ja -aikaa muutettu ja kutsun sisältöä täsmennetty.

Kokouspaikkana on Leppävaaran ratsastuskoulun After riding, alatallin oleskelutila. Syyskokouksen jälkeen pidetään seuran hallituksen kokous.

Syyskokouksen esityslistalla ovat mm. vuoden 2020 toimintasuunnitelman ja talousarvion sekä jäsenmaksujen vahvistaminen, hallituksen jäsenten valinta erovuoroisten ja eroavien tilalle sekä puheenjohtajan ja toiminnantarkastajan valinnat. Keskustella voidaan myös muista, jäsenten esilletuomista, asioista.

Aiemmista tiedoista poiketen syyskokouksen esityslistalla ei ole uusien toimintasääntöjen hyväksymistä.

Lisätietoja Anu Helomaalta (anu.helomaa@iki.fi, puh. 040 592 2929).

Hevosterveisin, RS Majoranin hallitus