Seniorit herkuttelivat ja pitivät hauskaa Hubertuksessa

23.9.2019

Seniorit herkuttelivat ja pitivät hauskaa Hubertuksessa

Senioreiden Hubertusta vietettiin lauantaina 21.9.2019. Päivän sää oli vaihteleva, ratsastuksen aikana ei onneksi pahemmin satanut. Alkaneen syksyn värejä löytyi koristeeksi pöytään melkoisella hakemisella, mutta löydöt todistivat siis syksyn alkaneen. Kahta viikkoa aiemmin juniori-Hubertuksessa kaikki puiden lehdet olivat vielä täysin vihreitä. Hubertus-ratsastukset ovat palkinto ahkerimmille majoranilaisille. Juhlaan kutsutaan vuoden aikana seuran tapahtumissa eniten ahkeruuspisteitä keränneet, juniorit omaan tapahtumaansa, seniorit omaansa.

Tilaisuudessa palkittiin eniten talkoopisteitä keränneet seniori-majoranilaiset, jotka olivat tänäkin syksynä Jaana Nikkola, Eeva Tiainen ja Susanna Salmio. Heidät palkittiin ilmaisella Hubbe-ruokailulla. Hubertuksen aikaan muissa vapaaehtoishommissa ollutta Jaana Nikkolaa muistetaan lahjakortilla.

Illan aikana testattiin paikallaolleiden tietoja ja hoksottomia perinteisessä Hubbevisassa, jossa oli mukana myös musiikki- ja anagrammiosio (nimen kirjaimet oli sotkettu toisiksi sanoiksi, piti tunnistaa kuka vieraista oli kyseessä). Ohjelmassa oli myös hevosaiheinen sanaselityspeli alias. Nauruhermoja koeteltiin myös hevosaiheisen pantomiimin ja rikkinäisen puhelimen yhdistelmätehtävällä.

Illan aikana muisteltiin myös tallissa asustelevia ja jo edesmenneitä hevosia ja poneja tuttuun tapaan hevosen maljojen kautta, ja tänä vuonna maljoja nostettiin ihmisillekin.

Haluamme kiittää kaikkia paikalla olleita mukavasta illasta! Kiitos myös kaikille muillekin vuoden aikana ahkeroineille seuran jäsenille - teidän ansiostanne näitä tilaisuuksia järjestetään.

Kiittäen, Majoran-hallitus

PS Kuvia Kuvagalleriassa TÄÄLLÄ