Tervetuloa sennuhubbeen, ratsujaot selvillä

TERVETULOA SENIOREIDEN HUBERTUSRATSASTUKSEEN

Leppävaaran ratsastuskoululle la 21.9.2019 klo 15.00 alkaen

Ohjelma:
* Hubertusratsastus Masterin johdolla metsässä ja pelloilla n. 40 min (säävaraus)
* Metsästysillallinen After Riding -tiloissa
* Hevosen Malja

Kitchen Consultingin Hubertus-menu:

Hubertuksessa ovat mukana seuraavat ratsukot:
Tia Mutikainen - Akvarell
Terhi Markula - Triinu
Mervi Sormaala - Osborne
Pia Oedewald - Cinderella
Markus Oedewald - Cabu
Elina Avela - Molly
Katri Kairimo - Willem

Kuulisimme osallistujilta mieluusti ehdotuksia ohjelmasta, leikeistä, tms. seurustelun ohessa. Ohjelmaa voi esittää itse tai antaa idean hallituslaisille, ennakkoon tai paikan päällä.

Ratsastuksen hinta 29 €, illallisen ja ruokajuoman hinta 25 €. Pelkän illallisen voi maksaa tilille tai paikan päällä käteisellä, ratsastus tulee maksaa paikan päällä käteisellä. Seuran tilinumero Nordeassa on FI12 1013 3000 1313 49, huom! viitenumeroksi 1290.

Tervetuloa seuraamaan tapahtumaa!

Syksyisin terveisin, 30-vuotiaan RS Majoranin hallitus

Lisätietoja Anu Helomaa (puh. 040 592 2929, anu.helomaa@iki.fi) ja Tiina Horto

PS. Hubertuksiin kutsutaan edellisen vuoden aikana Majoranin tapahtumissa (kisat ja muut tapahtumat) eniten talkoopisteitä keränneet. Tallilla käy paljon muutenkin ahkeraa porukkaa, mutta kaikille ei ole kertynyt vaan talkoopisteitä. Juhlatila asettaa rajoitteita kutsuttavien määrään. Kiitos KAIKILLE ahkerille!