Laita Majoran-vaatteita yllesi Seurapaita-päivänä 24.9.!

15.9.2019

Kuva Rondy Stenman
Kuva Maija Virtanen

Suomen Olympiakomitea ja Suomen Ratsastajainliitto kannustavat jäsenseurojaan ja jäseniään mukaan viettämään Seurapaita-päivää tiistaina 24.9.

#Seurasydän-kampanjan yhtenä seuratoiminnan näkyvyyttä nostattavana toimenpiteenä vietetään tiistaina 24.9. Seurapaita-päivää pukeutumalla oman seuran verkkaritakkiin, pelipaitaan tai muuhun seuratuotteeseen.

Tavoitteena on, että kaikki seuratoiminnassa mukana olevat ja olleet pukevat oman seuran vaatteita päälleen töihin, kouluun, päiväkotiin, kuka minnekin. Näin seuraväki liputtaa pukeutumalla omaan edustusasuun, jota me kaikki ylpeästi kannamme ja joka pitää sisällään paljon tunteita, yhteisöllisyyttä, muistoja, innostusta, iloa ja välittämistä – yhteisöllisyyttä.

Kisakentältä näyttävä väritys uudessa ympäristössä nostaa varmuudella seuratoimintaa esille ja saa mukavaa puhetta toimistoihin, kouluihin ja päiväkoteihin. Jokainen voi kertoa omaa seuratarinaansa työ- tai koulukaverille, mitä seura heille antaa ja miksi he ovat mukana toiminnassa.

Päivän aikana, siis tiistaina 24.9., voi viestiä tunnisteella #Seurasydän ja #seurapaitapäivä.

Lue lisää Seurasydän-kampanjasta