Tervetuloa RS Majoranin syyskokoukseen ke 2.10. klo 17.30 alkaen

13.9.2019

Tervetuloa 30-vuotiaan Ratsastusseura Majoranin syyskokoukseen keskiviikkona 2. lokakuuta 2019 klo 17.30 alkaen. Kokous on avoin kaikille seuran jäsenille!

Kokous pidetään Leppävaaran ratsastuskoulun After riding-tilassa, alatallin oleskelutilassa. Syyskokouksen jälkeen pidetään Majoranin hallituksen kokous.

Syyskokouksessa hyväksytään RS Majoranille uudet toimintasäännöt. Esityslistalla ovat myös vuoden 2020 toimintasuunnitelman ja talousarvion vahvistaminen, hallituksen jäsenten valinta erovuoroisten tilalle sekä puheenjohtajan ja toiminnantarkastajan valinnat.

Lähtökohtaisesti muiden asioiden kuin sääntöjen käsittely siirtyy ylimääräiseen vuosikokoukseen vuoden lopulle, kokous kutsutaan erikseen koolle. Pitkän hallitusrupeaman tehneitä seura-aktiiveja on siirtymässä sivuun. Sääntöjä nykyaikaistetaan ja niitä pitää muuttaa, jotta sääntöjen edellyttämä määrä hallituslaisia löytyy ja toiminta voi jatkua. Toiminta- ja taloussuunnitelman tekeminen ei kannata, ennen kuin tiedetään, missä laajuudessa toiminta jatkuu.

Jos olet kiinnostunut tulemaan mukaan hallitustoimintaan, kerrothan ajatuksestasi pikaisesti puheenjohtaja Anu Helomaalle (anu.helomaa@iki.fi, puh. 040 592 2929) tai täytä seuran internetsivuilla oleva lomake (www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com).

Toimintasääntöehdotus päivitetään ennen kokousta seuran internetsivuille (https://ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com/seura/kokouskutsut-ja-materiaalit/)

Hevosterveisin, RS Majoranin hallitus

• Syyskokouksen kutsu 2019.pdf (110 kB)
    Tervetuloa RS Majoranin syyskokoukseen keskiviikkona 2.10.2019 klo 17.30 alkaen Leppävaaran ratsastuskoulun After riding -tilaan.