Lokakuun kisat sunnuntaina 6.10., kilpailukutsu julkaistu

14.9.2019

Ilmoittautuminen ti 17.9.-ti 24.9.

KILPAILUKUTSU: LOKAKUUN SEURAKILPAILUT SUNNUNTAINA 6.10.

Tervetuloa kilpailemaan RS Majoranin järjestämiin seurakilpailuihin sunnuntaina 6.10.2019 klo 11 alkaen.

Kisat järjestetään Leppävaaran ratsastuskoululla ja kilpailut ovat avoimet Leppävaaran ratsastuskoululla kausikortilla ratsastaville. Lähtömaksut vuonna 2019 ovat 35 € jäsenille ja 45 € ei-jäsenille. Katsojat ovat tervetulleita seuraamaan kilpailuja ja nauttimaan buffetin antimista.

Kilpailuluokat:

Luokka I          50 cm, arvostelu clear round, avoin erillisillä estetunneilla säännöllisesti ratsastaville

Luokka II        70 cm, arvostelu 367.1, avoin erillisillä estetunneilla säännöllisesti ratsastaville

Luokka III       puomiluokka, arvostelu clear round, kutsukilpailu poniratsastajille

Luokka IV       Helppo C RA1, avoin kaikille

Luokka V           a) Helppo B A1, avoin poni- ja junioriratsastajille
b) Helppo B A1, avoin senioriratsastajille

x Ilmoittautuminen seuran NETTISIVUJEN kautta erillisellä lomakkeella osoitteessa www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com TÄÄLLÄ (kun ilmoittautumisaika on käynnissä). Ilmoittautumisnopeus tai -järjestys ei ratkaise, ilmoittautua voit minä tahansa ajankohtana kys. aikavälillä, kaikki ilmoittautuneet ”samalla viivalla”.

x Ilmoittautumisaika: ti 17.9.- ti 24.9.2019

x Huomioithan, että ilmoittautuminen on sitova! Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen peruutuksista peritään lähtömaksu (sairastapaukset arvioidaan erikseen).

x Luethan vuoden alussa päivitetyt kilpailusäännöt.

x Luokat ovat avoimia kyseisen luokan tasoisille ratsastajille.

Ilmoittaudu viimeistään tiistaina 24.9. klo 23.59.

x Lisätietoa kilpailujen säännöistä, kouluohjelmista ja kisapäivän kulusta löydät seuran

internetsivuilta www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com ja ilmoitustaululta.

x HUOM! Osallistuakseen ei-jäsenellä täytyy olla Green Card- tai Green Card Plus -vakuutuskortti

x Lähtölistat ja alustava aikataulu julkaistaan seuran nettisivuilla (ja ilmoitustaululla) viimeistään torstaina 3.10.2019.

x Esteradan rakennus sunnuntaina klo 9.00

Tervetuloa kilpailemaan!

Jos kysyttävää kilpailuihin tai ilmoittautumiseen liittyen, ota rohkeasti yhteyttä kisajärjestäjiin: Jeanette Tinnis (puh. 040 527 5928), Tiia Jokela ja Milja Koskela