Junioreiden Hubertuksen ratsujako tehty

2.9.2019

Tervetuloa seuraamaan junnu-Hubbea la 7.9. klo 14.30 alkaen!

Tervetuloa seuraamaan RS Majoran 30 vuotta -teemaista juniori-Hubertusratsastusta Leppävaaran ratsastuskoululle lauantaina 7.9.2019! Ratsastus alkaa klo 14.30.

Ohjelma:

• Hubertusratsastus Masterin johdolla metsässä ja pelloilla (säävaraus)
  • Ratsastusleikkejä ja -kisailua kentällä / maneesissa
  • Illallinen After Riding -tilassa
  • Hevosen Malja

Hubertuksessa ovat mukana seuraavat ratsukot:

Martina-ope                  Jolly Jumper
Heini Jurvanen             Grit
Oona Kaippio               Sheik
Pinja Kaivola                Paris
Jenny Kauppi               Willem
Helmi Laakso               Fizz
Tiina Lahtinen               Hugo
Teresa Paatero             Pocahontas
Oona Welander            Triinu
Alexandra von Wendt   Beethowen
Julia Vuori                     Molly
Rondy-apuri                  Romy

Halutessasi voit pukeutua Majoran 30 vuotta -henkisesti ja koristautua (ja koristella myös ratsusi) teeman mukaan sekä ratsaille että ruokailuun. Esim. miten pukeuduttiin seuran perustamisvuonna 1989? :-) Paras asu palkitaan. Huomioi, että vaatetus ja koristelu ovat turvallisia ratsastuksessa!

Ratsastuksen hinta 29 €, seura tarjoaa illallisen. Ratsastus maksetaan juhlassa.

Mikäli ilmoittaudut mukaan ja et jostain syystä pääsekään tulemaan (sairastuminen tms.), ilmoitathan siitä välittömästi Milja Koskelalle (p. 050 434 6141).

Historiallisin heppaterveisin,
RS Majoranin hallitus

PS. Hubertuksiin kutsutaan edellisen vuoden aikana Majoranin tapahtumissa (kisat ja muut tapahtumat) eniten talkoopisteitä keränneet. Tallilla käy paljon muutenkin ahkeraa porukkaa, mutta kaikille ei ole kertynyt vaan talkoopisteitä. Juhlatila asettaa rajoitteita kutsuttavien määrään. Kiitos KAIKILLE ahkerille!