Vuoden neljäs jäsenkirje on julkaistu

27.8.2019

RS Majoranin jäsenkirje 4 / 2019                                                                              26.8.2019

Syyskausi on jo hyvässä vauhdissa. Syksyn ensimmäiset kisat on käyty ja junioreiden ja senioreiden Hubertus-ratsastusten ilmoittautumiset ovat käynnissä. Junioreiden tapahtumaan tulee ilmoittautua viimeistään keskiviikkona 28.8., senioreiden tapahtumaan viimeistään torstaina 12.9. Hyvä kutsuttu, ilmoittauduthan myös, jos et pääse tapahtumaan! Hubertus-kutsut ja lisätietoja löytyvät tämän jäsenkirjeen sivuilla.

Seuran sivuilla osoitteessa www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com löytyy monenlaisia dokumentteja kilpailemiseen liittyen, vinkkejä ja sääntöjä. Tervetuloa mukaan kilpailuihin, mukaan mahtuu!

Mukaan mahtuu myös taustahommiin, sillä moni Majoranin tämän hetken seura-aktiivi on kuluvan vuoden jälkeen jäämässä pois toiminnasta. Jotta seura voi jatkaa toimintaansa, kaipaamme joukkoomme aktiivisia majoranilaisia hallitukseen tai junioritoimikuntaan, jotka ovat innostuneita pyörittämään seuratoimintaa. Toivomme tietoa kiinnostuksestasi hallitustoimintaan  sunnuntaihin 8. syyskuuta 2019 mennessä!

RS Majoran täyttää tänä vuonna 30 vuotta, virallinen syntymäpäivä on 26.9.2019. Vaikka juhlat on juhlittu, mieluusti otamme vastaan jaettavaksi myös muistoja ja kuvia seuran menneistä vuosista. Keväällä kokosimme kaksi dokumenttia seuran historiasta, niitä kannattaa kurkistaa, ne löytyvät seuran nettisivuilta.

Tämän jäsenkirjeen sivuilla palataan vielä Tampereelle ratsastuskouluoppilaiden mestaruuskisoihin, jotka käytiin kesäkuun lopussa. Kouluratsastajat Mervi Sormaalan johdolla menestyivät siellä hienosti. Ja on kesällä omallakin tallilla ollut sutinaa, sillä kesäkisat käytiin tänä kesänä kahtena peräkkäisenä arki-iltana, koulukisat keskiviikkona 17.7. ja estekisat torstaina 18.7. Kesä Cupin voittoon ratsasti Filippa Westerlund niukasti ennen Eeva Tiaista.

Menneistä tapahtumista konkreettisia jälkiä löytyy Kuvagalleriasta seuran sivuilta, mm. Majoranin 30-vuotisjuhlista toukokuulta löytyy paljon ihania kuvia. Käy katsomassa!

Ajankohtaisia seura-asioita päivitetään seuran internetsivuille osoitteeseen www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com, Majoranin Facebook-sivuille sekä seuran ilmoitustaululle ylätallin satulahuoneeseen. Käy katsomassa! Ajankohtaisia tarjouksia puolestaan löydät yhteistyökumppanimme HippoSportin internetsivuilta, osoitteesta www.hipposport.fi. Uutuus- ja kanta-asiakaskirjeet on päivitetty myös seuran sivuille yläpalkista löytyvän Yhteistyössä-sivun alle.

Mukavia syyspäiviä!