Tervetuloa senioreiden Hubertukseen lauantaina 21.9.

9.9.2019

Ilmoittaudu viimeistään torstaina 12.9., myös jos et pääse, kiitos :-)

TERVETULOA SENIOREIDEN HUBERTUSRATSASTUKSEEN

Leppävaaran ratsastuskoululle la 21.9.2019 klo 15.00 alkaen

Ohjelma:

• Hubertusratsastus Masterin johdolla metsässä ja pelloilla n. 40 min (säävaraus)
  • Metsästysillallinen After Riding -tiloissa
  • Hevosen Malja

Ratsastuksen hinta 29 €, illallisen ja ruokajuoman hinta 25 €. Pelkän illallisen voi maksaa tilille tai paikan päällä käteisellä, ratsastus tulee maksaa paikan päällä käteisellä. Seuran tilinumero Nordeassa on FI12 1013 3000 1313 49, huom! viitenumeroksi 1290.

Ratsastamaan ja syömään kutsutaan: Susanna Salmio, Terhi Markula, Mervi Sormaala, Pinja Rantonen, Sari Nurmi, Pia Oedewald, Jenni Kannelsalo, Milla Himberg, Markus Oedewald, Maarit Seitsonen, Elina Avela, Maiju Kaarsalo-Koskela, Kira Stenman, Tiina Piirainen, hallituslaiset ja ratsastuksenopettajat.

Syömään kutsutaan: Hannele, Heikki ja Tia Mutikainen, Jaana Nikkola, Eeva Tiainen, Jenni Ek, Anna Vuorio, Laura Ahlblad, Ronja Nurminen, Elina Kouti-Halinen, Teemu Ahtee, Siv Englund, Johanna Virsunen, Salla Herranen, Camilla Fyhrqvist-Kokkonen, Maija Virtanen, Elisa Kankkunen, Annaleena Rauha, Hanna Kanerva, Nora Latvala, Eva Nurminen, Suvi Karanta ja Susanna Majuri.

Myös kaikki muut ovat sydämellisesti tervetulleita seuraamaan tapahtumaa!

Ilmoittautumiset viimeistään torstaina 12.9. ilmoittautumislomakkeella TÄÄLLÄHuom! Mukavaa, jos ilmoitat lomakkeella tai Anu Helomalle myös, jos ET pääse tapahtumaan, kiitos.

Kuulisimme osallistujilta mieluusti ehdotuksia ohjelmasta, leikeistä, tms. seurustelun ohessa. Ohjelmaa voi esittää itse tai antaa idean hallituslaisille, ennakkoon tai paikan päällä.

Syksyisin terveisin, 30-vuotiaan RS Majoranin hallitus

Lisätietoja Anu Helomaa (puh. 040 592 2929, anu.helomaa@iki.fi) ja Tiina Horto

PS. Hubertuksiin kutsutaan edellisen vuoden aikana Majoranin tapahtumissa (kisat ja muut tapahtumat) eniten talkoopisteitä keränneet. Tallilla käy paljon muutenkin ahkeraa porukkaa, mutta kaikille ei ole kertynyt vaan talkoopisteitä. Juhlatila asettaa rajoitteita kutsuttavien määrään. Kiitos KAIKILLE ahkerille!