Tervetuloa RS Majoran 30 vuotta -teemaiseen juniorien Hubertusratsastukseen

26.8.2019

Ilmoittautuminen päättyy keskiviikkona 28.8., ilmoittauduthan myös, jos et pääse mukaan!

Tervetuloa RS Majoran 30 vuotta -teemaiseen juniori-Hubertusratsastukseen Leppävaaran ratsastuskoululle lauantaina 7.9.2019 klo 14.30 alkaen!

Ohjelma:

• Hubertusratsastus Masterin johdolla metsässä ja pelloilla (säävaraus)
  • Ratsastusleikkejä ja -kisailua kentällä / maneesissa
  • Illallinen After Riding -tilassa
  • Hevosen Malja

Ratsastuksen hinta 29 €, seura tarjoaa illallisen.
Ratsastus maksetaan juhlassa.

Ratsastamaan ja syömään kutsutaan: Jenny Kauppi, Oona Kaippio, Julia Vuori, Helmi Laakso, Heini Jurvanen, Iida Kokki, Oona Welander, Teresa Paatero, Katri Spåre, Tiina Lahtinen, Anni Spåre, Pinja Kaivola, Alexandra von Wendt, Nelli Räty sekä tapahtumassa mukana olevat ratsastuksenopettajat.

Syömään kutsutaan: Filippa Westerlund, Mona Raible, Annika Holmberg, Isla Pölönen, Viivi Sahramo, Elina Ilkka, Elina Luomajoki, Saku Eloranta, Helmi Rauta, Matilda Lehtonen, Roosa Koistinen, Helmi Laitinen, Inez Azakhman, Nora Kulotie ja Saana Kallioinen.

Myös kaikki muut ovat sydämellisesti tervetulleita seuraamaan tapahtumaa!

Halutessasi voit pukeutua Majoran 30 vuotta -henkisesti ja koristautua (ja koristella myös ratsusi) teeman mukaan sekä ratsaille että ruokailuun. Esim. miten pukeuduttiin seuran perustamisvuonna 1989? :-) Paras asu palkitaan. Huomioi, että vaatetus ja koristelu ovat turvallisia ratsastuksessa!

Vastauspyyntö: Keskiviikkoon 28.8. mennessä seuran nettisivujen ilmoittautumislomakkeen kautta, löytyy TÄÄLTÄ. Lisätietoja Milja Koskelalta (p. 050 434 6141).

Historiallisin heppaterveisin, RS Majoranin hallitus

PS. Hubertuksiin kutsutaan edellisen vuoden aikana Majoranin tapahtumissa (kisat ja muut tapahtumat) eniten talkoopisteitä keränneet. Tallilla käy paljon muutenkin ahkeraa porukkaa, mutta kaikille ei ole kertynyt vaan talkoopisteitä. Juhlatila asettaa rajoitteita kutsuttavien määrään. Kiitos KAIKILLE ahkerille!