Kvaalanneet mestaruuskisoihin 2020 kesäkisojen jälkeen

8.8.2019

RS MAJORAN SEURAMESTARUUDET 2020, KVAALANNEIDEN LISTA

TILANNE KESÄKISOJEN JÄLKEEN, päivitetty 6.8.2019

Jos huomaat listassa virheitä, olethan yhteydessä Anu Helomaahan (puh. 040 592 2929, anu.helomaa@iki.fi)

- Kvaalaussäännöt: www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com/kilpailut
- Mikäli kvaalanneita ratsastajia on liikaa suhteessa kisahevosmäärään, kisaajia voidaan joutua karsimaan kisa-aktiivisuuden perusteella (kauden aikana useammin kisannut on etusijalla)
- Mikäli seuramestaruuksiin jää tilaa, tilanteesta riippuen ratsastuskoulu voi nostaa aktiivisia paikkansa ansaitsevia ratsastajia seuramestaruusluokkiin ”villi kortti” -idealla, eli kvaalanneiden kisaajien kisaratsujaon jälkeen jäljelle jääneistä hevosista voidaan valita villin kortin saaneille ratsastajile kisaratsu.
- Ratsastajan nimen perään on suluissa kilpailu, josta ensimmäinen kvaalaukseen oikeuttava tulos on saatu.
- Listalla ovat myös ne kvaalaneet, jotka eivät tällä hetkellä ratsasta Leppävaarassa kausikortilla, heidät merkitty erikseen. Mestaruuskisoihin osallistuakseen tulee olla mestaruuskisakeväänä kausikorttilainen.

ESTERATSASTUS

PONIESTEMESTARUUS, 2 (3) kvaalannutta
Anni Spåre
Oona Kaippio (seuramestaruudet)