Vuoden kolmas jäsenkirje julkaistu

23.6.2019

RS Majoranin jäsenkirje 3 / 2019                              22.6.2019

Kesäisiä terveisiä! Edellisten kuukausien aikana on ollut paljon tapahtumia, mm. seuramestaruuskisat, Majoranin 30-vuotisjuhlat ja kevätkauden päättäjäiset sekä ponilympialaiset. Leppävaaran ratsastuskoulun tehoryhmäläiset ovat myös kilpailleet Primuksella Espoon ratsastuskoulujen mestaruuksista. Menestystä ja onnistumisiakin tuli! Pienempi porukka lähtee myös Tampereelle ratsastuskouluoppilaiden mestaruuskisoihin kesäkuun viimeisenä viikonloppuna. Lähde mukaan kannustamaan! Kaikkien näiden tapahtumien kuulumisia tämän jäsenkirjeen sivuilla.

RS Majoran täyttää tänä vuonna 30 vuotta, virallinen syntymäpäivä on 26.9.2019. Vaikka juhlat on juhlittu, mieluusti otamme vastaan jaettavaksi myös muistoja ja kuvia seuran menneistä vuosista. Keväällä kokosimme kaksi dokumenttia seuran historiasta, niitä kannattaa kurkistaa, ne löytyvät seuran nettisivuilta.

Majoranin kesäkisat järjestetään tänä kesänä peräkkäisinä iltoina, koulukisat keskiviikkona 17.7. ja estekisat torstaina 18.7. klo 18 alkaen. Ilmoittautuminen on jo alkanut ja se päättyy keskiviikkona 3.7. Jäsenkirjeen sivuilla myös kerrotaan, täsmennyksistä kvaalaussääntöihin ja Kesä Cupin sääntöihin.

Ajankohtaisia asioita päivitetään seuran internetsivuille osoitteeseen www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com, Majoranin Facebook-sivuille sekä seuran ilmoitustaululle ylätallin satulahuoneeseen. Käy katsomassa! Ajankohtaisia tarjouksia puolestaan löydät yhteistyökumppanimme HippoSportin internetsivuilta, osoitteesta www.hipposport.fi.

Mukavia kesäpäiviä!

Liitteet