Kesäkisojen ke-to 17.-18.7. kilpailukutsu julkaistu

27.6.2019

Jeanette Tinnis voitti Kesä Cupin viime kesänä, tässä hän hyppää Cinderellalla. Sane on myös tämän vuoden kesäkisojen järjestäjä :-) Kuva Filippa Westerlund

Ilmoittautuminen alkaa ma 17.6. ja päättyy ke 3.7.

KESÄKILPAILUJEN KILPAILUKUTSU

KESKIVIIKKONA 17.7. KOULU JA TORSTAINA 18.7. ESTE

Tervetuloa kilpailemaan RS Majoranin järjestämiin seurakilpailuihin keskiviikkona 17.7.2019 ja torstaina 18.7.2019 klo 18 alkaen. Kisat järjestetään Leppävaaran ratsastuskoululla, ja kilpailut ovat avoimet Leppävaaran ratsastuskoululla ratsastaville. Lähtömaksut 35 € jäsenille ja 45 € ei-jäsenille. Katsojat ovat tervetulleita seuraamaan kilpailuja ja nauttimaan buffetista!

Kilpailuluokkina ratsastetaan:

Keskiviikkona 17.7. kouluratsastus klo 18 alkaen:

Luokka I          Helppo C, harrasteluokan kouluohjelma 2016, Majoran-versio avoin kaikille*

Luokka II

a) B-merkki avoin poni- ja junioriratsastajille*

b) B-merkki avoin senioriratsastajille*

Torstaina 18.7. esteratsastus klo 18 alkaen:

Luokka III       50 cm arvostelu 367.1, avoin säännöllisesti erillisillä estetunneilla ratsastaville*

Luokka IV       60/70 cm arvostelu 367.1, avoin säännöllisesti erillisillä estetunneilla ratsastaville*

Luokka V        80 cm arvostelu 367.1, avoin säännöllisesti erillisillä estetunneilla ratsastaville*

x Ilmoittautumaan pääset TÄÄLTÄ kun ilmoittautumisaika on käynnissä

x Ilmoittautumisaika: ma 17.6.- ke 3.7.2019 (mahdollisten lomien vuoksi pitkä ilmoittautumisaika)

x HUOM! Ilmoittautumisnopeus tai -järjestys ei ratkaise, ilmoittautua voit minä tahansa ajankohtana

kyseisellä aikavälillä, kaikki ilmoittautuneet ”samalla viivalla” ilmoittautumisajankohdasta riippumatta.

x Ilmoittaudu viimeistään keskiviikkona 3.7. klo 23.59. Huomioithan, että ilmoittautuminen on sitova! Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen peruutuksista peritään lähtömaksu (sairastapaukset arvioidaan erikseen)

x Kesäkisoissa saa osallistua yhteen luokkaan molempina päivinä, ratsastaja voi kilpailla siis sekä este- että koululuokassa. Kesä Cupissa pisteitä kerätäkseen ratsastajan tulee osallistua johonkin koulu- ja johonkin esteluokkaan (tasolla ei enää ole merkitystä).

*Huom! Kesäkisojen koululuokkiin voi osallistua, jos ratsastaa kesätunneilla, kesäkurssilla tai ratsastaa vähintään kahdella irtotunnilla tai kouluvalmennustunnilla (voi olla valmennustunti + 1 irtotunti, jne.). Esteluokkiin voi osallistua ratsastaja, joka on vähintään kalhdella este- ja/tai puomitunnilla tai kesän estekurssilla.

x Lisätietoa kilpailujen säännöistä, kouluohjelmista ja kisapäivän kulusta löydät seuran internetsivuilta www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com ja ilmoitustaululta.

x LUETHAN PÄIVITETYT KILPAILUSÄÄNNÖT!

x HUOM! Osallistuakseen ei-jäsenellä täytyy olla Green Card- tai Green Card Plus -vakuutuskortti

x Lähtö- ja talkoolistat julkaistaan seuran nettisivuilla (ja ilmoitustaululla) viimeistään la 13.7.2019.

x Radanrakennus alustavasti koulupäivänä klo 16.45, estepäivänä klo 16.30

Tervetuloa kilpailemaan!

Jos kysyttävää kilpailuihin tai ilmoittautumiseen liittyen, ota rohkeasti yhteyttä kisajärjestäjiin: Jeanette Tinnis (puh. 040 527 5928), Rondy Stenman, Teresa Pollari ja Katri Kairimo