Tervetuloa RS Majoranin seuramestaruuskisoihin sunnuntaina 19.5.!

22.4.2019

Kvaalannut, ilmoittaudu mieluiten heti, mutta viimeistään vappupäivänä 1.5. Kerrothan myös, jos et ole osallistumassa! Kvaalanneiden lista liitteenä.

KILPAILUKUTSU, RS MAJORANIN SEURAMESTARUUDET

Tervetuloa kilpailemaan RS Majoranin seuramestaruuskilpailuihin sunnuntaina 19.5.2019. Kilpailut ovat avoimet seuramestaruuksiin kvaalauskaudella 2018-2019 kvaalanneille RS Majoranin jäsenille, jotka ratsastavat Leppävaaran ratsastuskoulun vakiotunneilla. Kilpailut ratsastetaan Leppävaaran ratsastuskoululla opetushevosilla ja -poneilla.

KILPAILULUOKAT:

Esteluokat:

LUOKKA 1 PONIESTEMESTARUUS, RATAESTEET 60-65 cm, taitoarvostelu

LUOKKA 2 JUNIORIESTEMESTARUUS, RATAESTEET 70-75 cm, taitoarvostelu

LUOKKA 3 SENIORIESTEMESTARUUS, RATAESTEET 80-85 cm, taitoarvostelu

Koululuokat:

LUOKKA 4 PONIKOULUMESTARUUS, C-MERKIN KOULUOHJELMA

LUOKKA 5 JUNIORIKOULUMESTARUUS, HELPPO B:0

LUOKKA 6 SENIORIKOULUMESTARUUS, HELPPO B:0

Ilmoittautuminen RS Majoranin nettisivujen kautta TÄÄLLÄ. Ilmoittaudu viimeistään vappupäivänä, keskiviikkona 1.5.2019, mieluiten heti kun mahdollista. Meille on myös tärkeää tietää, jos et aio osallistua.

Infoa kisapäivästä:

x Kilpailut aloitetaan sunnuntaina 19.5.2019 klo 11

x Esteradan rakennus lauantaina 18.5. iltapäivällä (n. klo 14-16 välillä), mukana kaikki esteratsastajat

x Lähtömaksu 40 €/startti, kahden lähdön kisaajille lähtömaksu yhteensä 75 €

x Kisat ovat pitkät ja osallistujia on paljon, toivomme iloista ja joustavaa mieltä kisapäivään!

x Koska kvaalanneita on paljon, voi olla, että osallistujien määrää pitää rajoittaa. Etusijalla mestaruuskisoihin pääsemiseksi ovat ne, jotka kilpailevat säännöllisesti. Jos osallistujia pitää  karsia, laskemme kvaalanneiden starttien määrän kvaalausaikana. Vaarassa jäädä ulos mestaruuskisoista ovat ne, jotka ovat osallistuneet yksittäisiin kisoihin. Kvaalaussäännöt kokonaisuudessaan löytyvät RS Majoranin internetsivuilta Kilpailut-> Seurakilpailujen säännöt. Kerromme mahdollisista rajauksista ennen lähtölistojen julkaisemista suoraan heille, joita se koskee.

x Lähtö- ja talkoolistat julkaistaan kilpailuviikon aikana, seuraa seuran nettisivuja ja some-kanavia!

x SRL:n sääntöjen mukainen kilpailuasu vaaditaan ja hiukset siististi kiinni. Kouluratsastus: valkoiset housut, ratsastussaappaat/yksiväriset ratsastuskengät+chapsit, valkoiset kisahanskat, tumma takki jonka alla vaalea paita tai kaulus, kannukset, ei raippaa. Esteratsastus: vaalea paita+tumma takki/turvaliivi, ratsastussaappaat tai yksiväriset ratsastuskengät+chapsit, raippa max 75 cm.

TERVETULOA KISAAMAAN JA KANNUSTAMAAN!

Jos kysyttävää, otathan yhteyden kisajärjestäjiin ja hallituslaisiin (esim. Anu Helomaa, puh. 040 592 2929)