Vuoden toinen jäsenkirje julkaistu

14.4.2019

RS Majoranin jäsenkirje 2 / 2019                                                                              14.4.2019

RS Majoran täyttää tänä vuonna 30 vuotta, virallinen syntymäpäivä on 26.9.2019. Juhlimme tasavuosia kevätkauden päättäjäisissä lauantaina 25.5. Laaksolahden monitoimitalolla. Tervetuloa mukaan juhlimaan kaikki entiset ja nykyiset majoranilaiset! Ilmoittautumisia toivomme huhtikuun aikana, mutta viimeistään torstaina 16.5. Mieluusti otamme vastaan jaettavaksi myös muistoja ja kuvia seuran menneistä vuosista. Olemme myös koonneet kaksi dokumenttia seuran historiasta, niitä kannattaa kurkistaa. Lisätietoja synttäreihin ja historiapläjäyksiin tämän jäsenkirjeen sivuilla.

Tervetuloa mukaan ponikerholaisten ponilympialaisiin, sekä kisailemaan että seuraamaan! Ponilympialaiset pidetään helatorstaina 30.5. klo 13 alkaen. Yhdessä ratsastuskoulun kanssa olemme suunnitelleet järjestävämme kevään aikana talkoot, auttavamme esim. tarhojen siivoamisessa, ikkunoiden ja harjojen pesussa. Yöpakkaset ja kelit muutenkin vaikuttavat erityisesti tarhojen siivoamiseen, siksi talkooapuja huhuillaankin ehkä lyhyellä varoitusajalla, kun sää sallii. Seuraathan tiedotuskanaviamme, lisätietoja tulossa ?

Kisakentillä valmistaudumme sunnuntain 19.5. seuramestaruuskisoihin. Siellä kisaavat edellisen vuoden aikana osallistumisoikeuden, kvaalauksen, saaneet. Täsmennyksiä saadaan huhtikuun kisojen jälkeen. Kesäkisat käydään keskiviikkona 17.7. (koulu) ja torstaina 18.7. (esteet). Tehoryhmäläiset ovat myös aikeissa osallistua kesällä tallin ulkopuolisiin kisoihin.

Kevään seuratuotteen, pitkähihaisen teknisen paidan tilanneet saavat tilauksensa toivottavasti huhtikuun aikana. Tämän kirjeen sivuilla kertaamme myös aiemmin tapahtunutta, mm. Majoran-viikon ja varustekirpputorin tunnelmia.

Ajankohtaisia asioita päivitetään seuran internetsivuille osoitteeseen www.ratsastusseuramajoran.sporttisaitti.com, RS Majoranin Facebook-sivuille sekä seuran ilmoitustaululle ylätallin satulahuoneeseen. Käy katsomassa! Ajankohtaisia tarjouksia puolestaan löydät yhteistyökumppanimme HippoSportin internetsivuilta, osoitteesta www.hipposport.fi. Uutuus- ja kanta-asiakaskirjeet on päivitetty myös seuran sivuille yläpalkista löytyvän Yhteistyössä-sivun alle.

Mukavaa Majoranin juhlavuotta!