Majoran-viikolla nautiskeltiin Jaanan loihtimista herkuista

9.4.2019

Majoran-viikolla nautiskeltiin Jaanan loihtimista herkuista

Majoran-viikko järjestettiin maanantaista perjantaihin 18.-22.3.2019. Hallitusväkeä oli paikalla joka arki-ilta, After ridingissa sai tutustua paitsi heihin (meihin), ostaa buffetista Jaana Nikkolan loihtimia herkkuja, shoppailla hevostavaroiden kirpputorilla, katsella diaesitystä ja muita kuvia sekä kurkistaa myös seuran historiaan 30-vuotissynttäreiden kunniaksi tehtyjen dokumenttien kautta.

Viikon aikana oli myös mahdollisuus sovittaa kevään seuratuotetta, pitkähihaista teknistä paitaa. Tilauksia tehtiin noin 20 kpl. Tuotteet ovat painossa ja saadaan jakoon toivottavasti ennen pääsiäistä. Heti Majoran-viikon aluksi maanantaina 18.3.2019 pidettiin seuran kevätkokous. Kokouksessa hyväksyttiin vuoden 2018 toimintakertomus, vahvistettiin tilinpäätös vuodelle 2018 ja myönnettiin vastuuvapaus vuoden 2018 hallitukselle.

Toimintakertomus löytyy ylätallin satulahuoneen ilmoitustaulun lokerikosta sekä seuraavan linkin takaa Majoranin internetsivuilta

Kiitos kaikille Majoran-viikolla mukana olleille!