RS Majoran 30 vuotta, kutsu synttärijuhliin

21.4.2019

Kuva Majoranin 25-vuotisjuhlista keväältä 2014. Kuva Eija Komulainen.

Synttäreitä juhlitaan la 25.5., ilmoittaudu mukaan heti kun mahdollista, viimeistään 16.5.

RS Majoran 30 vuotta, kutsu synttärijuhliin

Ratsastusseura Majoran täyttää 30 vuotta 26.9.2019. Vietämme synttärijuhlia kevätkauden päättäjäisissä lauantaina 25.5.2019 Laaksolahden monitomitalolla (Lähdepurontie 2, 02720 Espoo).

Tervetuloa mukaan juhlimaan kaikki entiset ja nykyiset majoranilaiset!

Viettäkäämme aikaa yhdessä, tavatkaamme vanhoja tuttuja ja tutustukaamme uusiin! Juhliin kutsutaan majoranilaisia vuosien varrelta. Kutsua voi jakaa vapaasti eteenpäin. Juhlatilaan mahtuu n. 120 juhlijaa, tarvittaessa joudumme siis rajaamaan juhlijoiden lukumäärää.

Ohjelma lauantaina 25.5.2019:

• Klo 16.30 Juhlatila Laaksolahden monitoimitalolla avautuu.
  • Tervetuloa! Alkumalja ja kerrotaan illan ohjelmasta.
  • Syödään Petri Rauhan Kitchen Consultingin valmistaman ruokaisan salaattibuffeen antimia.
  • Ruokailun ja herkuttelun lomassa ja jälkeen seurustelua, ohjelmaa, palkitsemisia, toivottavasti myös muisteloita mukanaolevien kertomana. Juhlatilassa myös valokuvia ja dokumentteja vuosien varrelta.
  • Klo 20 alle 18-vuotiaiden juhlat päättyvät, täysi-ikäisten juhlat jatkuvat.

Ruokailun hinta RS Majoranin jäsenille on 15 € (juniorit) ja 25 € (seniorit). Ei-jäsenille ruokailu maksaa 17 € (juniorit) ja 27 € (seniorit). Hinta sisältää ruokaisan salaattibuffeen, ruokajuoman (senioreille viini tai olut) sekä herkullisen jälkiruoan. Ruokailun voi maksaa etukäteen RS Majoranin Nordean tilille FI12 1013 3000 1313 49 viitenumerolla 1355 (viitesiirrot seuralle edullisempia) tai paikan päällä käteisellä.

Kerrankin, kun kokoonnumme muualla kuin tallilla, pukeudutaan vähän nätimmin. Pukukoodina smart casual eli hienostunut arkipukeutuminen. Lahjoja ei toivota, kunhan itse pääset paikalle! :-)

Ilmoitathan saapumisestasi (ja mieluusti myös esteestä, jottemme odota vastaustasi turhaan) mieluiten toukokuun alkuun mennessä, mutta viimeistään torstaina 16.5.2019

seuran internetsivujen ilmoittautumislomakkeella TÄÄLLÄ tai Anu Helomaalle (puh. 040 592 2929 tai anu.helomaa@iki.fi). Olet tervetullut paikalle yksin tai seuralaisen kanssa, kunhan kerrot ilmoittautuessasi, paikalle saapuvien nimet. Anulta voi kysyä myös muista ilmoittautuneista. Kerrothan ilmoittautuessasi myös mahdollisesta erikoisruokavaliostasi. Ilmoittautuminen on sitova, ruoka tilataan ilmoittautuneiden mukaan.

Ystävällisesti, RS Majoranin hallitus